Концепция образованности в научном наследии П.Г. Редкина

Authors

  • М.Т. Дригус

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-13.%25p

Keywords:

освіта, концепція освіченості, вітчизняна наукова спадщина.

Abstract

У статті вперше здійснено аналіз концептуального підходу видатного
вітчизняного вченого П. Г. Редкіна до проблеми освіченості.

References

Редкин П.Г. Что такое воспитание // Журнал для воспита-

ния. – 1857. – № 2. – С. 137-154.

Редкин П.Г. Что такое воспитание? // Демков М.И. Русская

педагогика в ее главнейших представителях. – М., 1898. –

С. 209-218.

How to Cite

Дригус, М. (2019). Концепция образованности в научном наследии П.Г. Редкина. Collection of Research Papers "Problems of Modern Psychology", (13). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-13.%p