Особливості розвитку позитивного ставлення студентів аграрного університету до психолого–педагогічних дисциплін
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-13.%25pКлючові слова:
позитивне ставлення, системний підхід, інтерес до психолого-педагогічних дисциплін.Анотація
У статті основну увагу звернено на специфіку формування
позитивного ставлення студентів аграрного університету до навчального
процесу. Підкреслюється значення психолого-педагогічних дисциплін
для розвитку професійної компетенції майбутніх аграріїв.
Посилання
Амеліна С.М. Стан розвитку культури професійного спілкування у
студентів аграрних ВНЗ: електронний ресур. – Режим доступу:
http://www.nbuv. gov.ua/portal/Soc_Gum/Pfto/2010_9/files/
pd910_45.pdf
Бабієнко М.Ф.Поглиблення і оновлення професійних знань
фахівців агропромислового комплексу – першочергове завдан-
ня /М.Ф.Бабієнко, Є.А.Бузовський // Економіка АПК. –
– №6. – С.11-16.
Вертилецкая И.Г.Активизация самообразования учителя в системе
повышения квалификации: автореф. дис. ... канд. пед. наук :
00.08 / И. Г. Вертилецкая . – Новокузнецк, 2007. – 24 с.
Виноградова Т.І. Дослідження стану професійної спрямованості
особистості студентів – майбутніх фахівців-аграріїв / Т.І.Вино-
градова, Н.В.Вальовська: електронний ресур. – Режим доступу:
http://www.nbuv.gov.ua/portal/chem_biol/tavnv/2010_69/
_55.pdf
Галєєва А.П. Організаційно-педагогічні умови виховної
діяльності у вищому аграрному навчальному закладі: автореф.
дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / А.П. Галєєва; Дрогоб. держ.
пед. ун-т ім. І.Франка. – Дрогобич, 2009. – 19 с.
Євтодюк А.В. Синергетичні засади моделювання освітніх
систем. автореф.дис…. канд. пед.наук: спец. філос.наук
спец.09.00.03 – соціальна філософія та філософія історії.
Інститут вищої освіти АПН України. – К., 2002. – 21 с.
Зданевич Л. В. Адаптація студентів педагогічних училищ до
нових умов життєдіяльності: Автореф. дис... канд. пед. наук:
00.04 [Електронний ресурс] / Л.В. Зданевич; Ін-т педагогіки
і психології проф. освіти АПН України. – К., 2003. – 22 с..
Зубкова І.Ю. Динаміка Я-образу вчителя-професіонала:
Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 [Електронний
ресурс] / І.Ю. Зубкова; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти
АПН України. – К., 2001. – 20 с.
Коломієць Д.І.Інтеграція знань з природничо-математичних і
спеціальних дисциплін у професійній підготовці учителя
трудового навчання: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04
[Електронний ресурс] / Д.І. Коломієць; Ін-т педагогіки і
психології проф. освіти АПН України. – К., 2001. – 20 с.
Левчук О.В. Інтеграція як необхідна умова сучасної підготовки
майбутнього фахівця агропромислового комплексу: електронний
ресур. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/
Nzvdpu_pp/2007_18/text% 20rozdil%205/integraciya%
yak%20neobxidna% 20ymova.pdf
Педагогічні умови формування професійної спрямованості
особистості студентів вищих аграрних закладів освіти:
Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 [Електронний
ресурс] / Л.А. Сподін; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти
АПН України. – К., 2001. – 20 с.
Системное управление образованием взрослых в условиях
модернизации: Монография в 3-х томах/ Научн. редактор
А.И.Жилина. – СПб.: ГНУ ИОВ РАО, 2006. – 176 с.
Юрченко В.І. Оцінні ставлення в педагогічній взаємодії:
електронний ресур. – Режим доступу: http://www.psyh.kiev.ua
Шусть В.В.Системний підхід до формування професійної
відповідальності студентів: електронний ресур. – Режим
доступу: http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/pspo/
_12_2/doc_pdf/Shust%27_st.pdf
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.