Особливості розвитку позитивного ставлення студентів аграрного університету до психолого–педагогічних дисциплін

Автор(и)

  • Л.А. Мельник

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-13.%25p

Ключові слова:

позитивне ставлення, системний підхід, інтерес до психолого-педагогічних дисциплін.

Анотація

У статті основну увагу звернено на специфіку формування
позитивного ставлення студентів аграрного університету до навчального
процесу. Підкреслюється значення психолого-педагогічних дисциплін
для розвитку професійної компетенції майбутніх аграріїв.

Посилання

Амеліна С.М. Стан розвитку культури професійного спілкування у

студентів аграрних ВНЗ: електронний ресур. – Режим доступу:

http://www.nbuv. gov.ua/portal/Soc_Gum/Pfto/2010_9/files/

pd910_45.pdf

Бабієнко М.Ф.Поглиблення і оновлення професійних знань

фахівців агропромислового комплексу – першочергове завдан-

ня /М.Ф.Бабієнко, Є.А.Бузовський // Економіка АПК. –

– №6. – С.11-16.

Вертилецкая И.Г.Активизация самообразования учителя в системе

повышения квалификации: автореф. дис. ... канд. пед. наук :

00.08 / И. Г. Вертилецкая . – Новокузнецк, 2007. – 24 с.

Виноградова Т.І. Дослідження стану професійної спрямованості

особистості студентів – майбутніх фахівців-аграріїв / Т.І.Вино-

градова, Н.В.Вальовська: електронний ресур. – Режим доступу:

http://www.nbuv.gov.ua/portal/chem_biol/tavnv/2010_69/

_55.pdf

Галєєва А.П. Організаційно-педагогічні умови виховної

діяльності у вищому аграрному навчальному закладі: автореф.

дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / А.П. Галєєва; Дрогоб. держ.

пед. ун-т ім. І.Франка. – Дрогобич, 2009. – 19 с.

Євтодюк А.В. Синергетичні засади моделювання освітніх

систем. автореф.дис…. канд. пед.наук: спец. філос.наук

спец.09.00.03 – соціальна філософія та філософія історії.

Інститут вищої освіти АПН України. – К., 2002. – 21 с.

Зданевич Л. В. Адаптація студентів педагогічних училищ до

нових умов життєдіяльності: Автореф. дис... канд. пед. наук:

00.04 [Електронний ресурс] / Л.В. Зданевич; Ін-т педагогіки

і психології проф. освіти АПН України. – К., 2003. – 22 с..

Зубкова І.Ю. Динаміка Я-образу вчителя-професіонала:

Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 [Електронний

ресурс] / І.Ю. Зубкова; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти

АПН України. – К., 2001. – 20 с.

Коломієць Д.І.Інтеграція знань з природничо-математичних і

спеціальних дисциплін у професійній підготовці учителя

трудового навчання: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04

[Електронний ресурс] / Д.І. Коломієць; Ін-т педагогіки і

психології проф. освіти АПН України. – К., 2001. – 20 с.

Левчук О.В. Інтеграція як необхідна умова сучасної підготовки

майбутнього фахівця агропромислового комплексу: електронний

ресур. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/

Nzvdpu_pp/2007_18/text% 20rozdil%205/integraciya%

yak%20neobxidna% 20ymova.pdf

Педагогічні умови формування професійної спрямованості

особистості студентів вищих аграрних закладів освіти:

Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 [Електронний

ресурс] / Л.А. Сподін; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти

АПН України. – К., 2001. – 20 с.

Системное управление образованием взрослых в условиях

модернизации: Монография в 3-х томах/ Научн. редактор

А.И.Жилина. – СПб.: ГНУ ИОВ РАО, 2006. – 176 с.

Юрченко В.І. Оцінні ставлення в педагогічній взаємодії:

електронний ресур. – Режим доступу: http://www.psyh.kiev.ua

Шусть В.В.Системний підхід до формування професійної

відповідальності студентів: електронний ресур. – Режим

доступу: http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/pspo/

_12_2/doc_pdf/Shust%27_st.pdf

##submission.downloads##

Як цитувати

Мельник, Л. (2019). Особливості розвитку позитивного ставлення студентів аграрного університету до психолого–педагогічних дисциплін. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (13). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-13.%p