Особливості розвитку позитивного ставлення студентів аграрного університету до психолого–педагогічних дисциплін
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-13.%25pKeywords:
позитивне ставлення, системний підхід, інтерес до психолого-педагогічних дисциплін.Abstract
У статті основну увагу звернено на специфіку формування
позитивного ставлення студентів аграрного університету до навчального
процесу. Підкреслюється значення психолого-педагогічних дисциплін
для розвитку професійної компетенції майбутніх аграріїв.
References
Амеліна С.М. Стан розвитку культури професійного спілкування у
студентів аграрних ВНЗ: електронний ресур. – Режим доступу:
http://www.nbuv. gov.ua/portal/Soc_Gum/Pfto/2010_9/files/
pd910_45.pdf
Бабієнко М.Ф.Поглиблення і оновлення професійних знань
фахівців агропромислового комплексу – першочергове завдан-
ня /М.Ф.Бабієнко, Є.А.Бузовський // Економіка АПК. –
– №6. – С.11-16.
Вертилецкая И.Г.Активизация самообразования учителя в системе
повышения квалификации: автореф. дис. ... канд. пед. наук :
00.08 / И. Г. Вертилецкая . – Новокузнецк, 2007. – 24 с.
Виноградова Т.І. Дослідження стану професійної спрямованості
особистості студентів – майбутніх фахівців-аграріїв / Т.І.Вино-
градова, Н.В.Вальовська: електронний ресур. – Режим доступу:
http://www.nbuv.gov.ua/portal/chem_biol/tavnv/2010_69/
_55.pdf
Галєєва А.П. Організаційно-педагогічні умови виховної
діяльності у вищому аграрному навчальному закладі: автореф.
дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / А.П. Галєєва; Дрогоб. держ.
пед. ун-т ім. І.Франка. – Дрогобич, 2009. – 19 с.
Євтодюк А.В. Синергетичні засади моделювання освітніх
систем. автореф.дис…. канд. пед.наук: спец. філос.наук
спец.09.00.03 – соціальна філософія та філософія історії.
Інститут вищої освіти АПН України. – К., 2002. – 21 с.
Зданевич Л. В. Адаптація студентів педагогічних училищ до
нових умов життєдіяльності: Автореф. дис... канд. пед. наук:
00.04 [Електронний ресурс] / Л.В. Зданевич; Ін-т педагогіки
і психології проф. освіти АПН України. – К., 2003. – 22 с..
Зубкова І.Ю. Динаміка Я-образу вчителя-професіонала:
Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 [Електронний
ресурс] / І.Ю. Зубкова; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти
АПН України. – К., 2001. – 20 с.
Коломієць Д.І.Інтеграція знань з природничо-математичних і
спеціальних дисциплін у професійній підготовці учителя
трудового навчання: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04
[Електронний ресурс] / Д.І. Коломієць; Ін-т педагогіки і
психології проф. освіти АПН України. – К., 2001. – 20 с.
Левчук О.В. Інтеграція як необхідна умова сучасної підготовки
майбутнього фахівця агропромислового комплексу: електронний
ресур. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/
Nzvdpu_pp/2007_18/text% 20rozdil%205/integraciya%
yak%20neobxidna% 20ymova.pdf
Педагогічні умови формування професійної спрямованості
особистості студентів вищих аграрних закладів освіти:
Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 [Електронний
ресурс] / Л.А. Сподін; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти
АПН України. – К., 2001. – 20 с.
Системное управление образованием взрослых в условиях
модернизации: Монография в 3-х томах/ Научн. редактор
А.И.Жилина. – СПб.: ГНУ ИОВ РАО, 2006. – 176 с.
Юрченко В.І. Оцінні ставлення в педагогічній взаємодії:
електронний ресур. – Режим доступу: http://www.psyh.kiev.ua
Шусть В.В.Системний підхід до формування професійної
відповідальності студентів: електронний ресур. – Режим
доступу: http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/pspo/
_12_2/doc_pdf/Shust%27_st.pdf
Downloads
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright
The Editorial Board has the full right to publish original scientific papers containing results of theoretical and experimental research works which are not currently subject to review for publication in other scientific editions. The Author shall transfer to the editorial board of the Collection the right to spread the electronic version of the paper, as well as the electronic version of the paper translated into English (for papers originally submitted in Ukrainian and Russian) by all kinds of electronic means (placement at the official website of the Collection, electronic databases, repositories etc).
The Author of an article reserves the right to use materials of the paper, without approval with the editorial board and the founders of this Collection: a) partially or fully, for educational purposes; b) for writing own dissertation papers; c) for preparation of abstracts, conference reports and presentations.
The Author of an article can place electronic copies of the paper (including the final electronic version downloaded from the official website of the Collection) at:
- personal web resources of all Authors (websites, webpages, blogs etc.);
- web resources of the institutions where the Authors are employed (including electronic institutional repositories);
- non-profit public access web resources (for example, arXiv.org).
But in all cases, it is obligatory to have a bibliographic reference to the paper, or a hyperlink to its electronic copy placed at the official website of this Collection.