Формування професійної ідентичності майбутнього вчителя як результат взаємин викладача і студента

Автор(и)

  • Г.Ю. Микитюк

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-13.%25p

Ключові слова:

процес соціалізації, ідентифікація, “Образ-Я”, “Я-концепція”.

Анотація

У статті розглядається проблема взаємин викладачів і студентів у
зв’язку з формуванням професійної ідентичності майбутніх учителів.
Особлива увага приділяється втіленню в навчальний процес активних
методів навчання як необхідної умови оптимізації розвиваючої педагогічної
взаємодії, головним завданням процесу підготовки майбутнього вчителя
з погляду на його особистісне зростання має бути забезпечення
організаційних умов для створення сприятливого соціально-пси-
хологічного клімату в педагогічному навчальному закладі, за якого
студенти й викладачі залучаються в єдиний процес спільної навчальної і
педагогічної діяльності на основі принципів гуманізації міжособистісних
взаємин, творчої активності й професійно-особистісного самоствердження.

Посилання

Власенко В. Вчителі-учні: психологія взаємних оцінних

ставлень / В.В. Власенко. – К., 1995. – 58 с.

Крейг Г. Психология развития / Г. Крейг. – СПб., 2000. – 152 с.

Собчик Л. Диагностика межличностных отношений (мо-

дифицированный вариант интерперсональной диагностики

Т. Лири: Метод. / Л.Н. Собчик. – М., 1990. – 276 с.

Юрченко В. Вплив взаємин між студентами і викладачами на

“Я-концепцію” майбутнього вчителя / В. Юрченко // Освіта і

управління. – 1997. – №1. – С. 119–123.

##submission.downloads##

Як цитувати

Микитюк, Г. (2019). Формування професійної ідентичності майбутнього вчителя як результат взаємин викладача і студента. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (13). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-13.%p