Формування психологічної готовності випускників педагогічних спеціальностей ВНЗ до професійної діяльності
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-13.%25pКлючові слова:
психологічна готовність, майбутній педагог, професійна готовність, усвідомлення, мотивація, професія, вчитель, навчання, особистість.Анотація
Формування психологічної готовності майбутнього випускника вишу
здійснюється шляхом формування усіх її компонентів, при домінуючій
ролі того чи іншого компонента, залежно від виду діяльності, в умовах
спеціально організованого навчання, що спрямоване на оволодіння
теоретичними знаннями, практичними вміннями, розвиток функ-
ціональних процесів. Студентам не вистачає саме теоретичних і
практичних психологічних знань, глибокого розуміння умов і сенсу
педагогічної діяльності й психологічної готовності до неї.
Посилання
Дурай-Новикова К.М. Формирование профессиональной
готовности студентов к педагогической деятельности: Автореф.
Дис. …д-ра пед.наук. М. – 1983. – 18 с.
Дьяченко М.И., Кандыбович Л.А. Психологические проблемы
готовности к деятельности / М.И.Дьяченко, Л.А.Кан-
дыбович. – Минск: Изд-во Белорус. госун.-та, 1976. –
с.
Дьяченко М.И. Психология высшей школы/ М.И.Дьяченко,
Л.А.Кандыбович, С.Л.Кандыбович. – Серия: Библиотека
практической психологии. Минск: Харвест, 2006. – 416 с.
Кучерявий О.Г. Інтегральна готовність до педагогічної
діяльності як орієнтир професійного самовиховання майбутніх
педагогів/ О.Г.Кучерявий //Педагогіка і психологія фор-
мування творчої особистості: проблеми і пошуки: Зб. наук. пр. /
Редкол.: Т.І.Сущенко (відп. ред.) та ін. – Київ – Запоріжжя. –
Вип.18.
Неперервна професійна освіта: проблеми, пошуки, пер-
спективи: Монографія /За ред. І.А. Зязюна. – Київ: Ви-
давництво “Віпол”, 2000. – 636 с.
Педагогічна майстерність: підручник / І.А. Зязюн, Л.В. Кра-
мущенко, І.Ф. Кривонос та ін.; За ред. І.А. Зязюна. – К.:Вища
шк., 1997. – 349 с.
Підготовка учнів до професійного навчання і праці (психолого-
педагогічні основи): навч. посібник / Під ред. Г.О. Балла,
П.С. Перепелиці, В.В. Рибалки. – К.: Наукова думка, 2000. –
с.
Семиченко В.А. Використання психології в навчально-
виховному процесі вищої школи / В.А.Семиченко// Педагогіка
і психологія. – 1996. – №3.
Словарь практического психолога /Сост. С.Ю. Головин. –
Минск: Харвест, 1998. – 800 с.
Современный словарь по педагогике /Сост. Е.С.Рапацевич. –
Мн.: Современное слово, 2001. – 928 с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.