Формування психологічної готовності випускників педагогічних спеціальностей ВНЗ до професійної діяльності
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-13.%25pKeywords:
психологічна готовність, майбутній педагог, професійна готовність, усвідомлення, мотивація, професія, вчитель, навчання, особистість.Abstract
Формування психологічної готовності майбутнього випускника вишу
здійснюється шляхом формування усіх її компонентів, при домінуючій
ролі того чи іншого компонента, залежно від виду діяльності, в умовах
спеціально організованого навчання, що спрямоване на оволодіння
теоретичними знаннями, практичними вміннями, розвиток функ-
ціональних процесів. Студентам не вистачає саме теоретичних і
практичних психологічних знань, глибокого розуміння умов і сенсу
педагогічної діяльності й психологічної готовності до неї.
References
Дурай-Новикова К.М. Формирование профессиональной
готовности студентов к педагогической деятельности: Автореф.
Дис. …д-ра пед.наук. М. – 1983. – 18 с.
Дьяченко М.И., Кандыбович Л.А. Психологические проблемы
готовности к деятельности / М.И.Дьяченко, Л.А.Кан-
дыбович. – Минск: Изд-во Белорус. госун.-та, 1976. –
с.
Дьяченко М.И. Психология высшей школы/ М.И.Дьяченко,
Л.А.Кандыбович, С.Л.Кандыбович. – Серия: Библиотека
практической психологии. Минск: Харвест, 2006. – 416 с.
Кучерявий О.Г. Інтегральна готовність до педагогічної
діяльності як орієнтир професійного самовиховання майбутніх
педагогів/ О.Г.Кучерявий //Педагогіка і психологія фор-
мування творчої особистості: проблеми і пошуки: Зб. наук. пр. /
Редкол.: Т.І.Сущенко (відп. ред.) та ін. – Київ – Запоріжжя. –
Вип.18.
Неперервна професійна освіта: проблеми, пошуки, пер-
спективи: Монографія /За ред. І.А. Зязюна. – Київ: Ви-
давництво “Віпол”, 2000. – 636 с.
Педагогічна майстерність: підручник / І.А. Зязюн, Л.В. Кра-
мущенко, І.Ф. Кривонос та ін.; За ред. І.А. Зязюна. – К.:Вища
шк., 1997. – 349 с.
Підготовка учнів до професійного навчання і праці (психолого-
педагогічні основи): навч. посібник / Під ред. Г.О. Балла,
П.С. Перепелиці, В.В. Рибалки. – К.: Наукова думка, 2000. –
с.
Семиченко В.А. Використання психології в навчально-
виховному процесі вищої школи / В.А.Семиченко// Педагогіка
і психологія. – 1996. – №3.
Словарь практического психолога /Сост. С.Ю. Головин. –
Минск: Харвест, 1998. – 800 с.
Современный словарь по педагогике /Сост. Е.С.Рапацевич. –
Мн.: Современное слово, 2001. – 928 с.
Downloads
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright
The Editorial Board has the full right to publish original scientific papers containing results of theoretical and experimental research works which are not currently subject to review for publication in other scientific editions. The Author shall transfer to the editorial board of the Collection the right to spread the electronic version of the paper, as well as the electronic version of the paper translated into English (for papers originally submitted in Ukrainian and Russian) by all kinds of electronic means (placement at the official website of the Collection, electronic databases, repositories etc).
The Author of an article reserves the right to use materials of the paper, without approval with the editorial board and the founders of this Collection: a) partially or fully, for educational purposes; b) for writing own dissertation papers; c) for preparation of abstracts, conference reports and presentations.
The Author of an article can place electronic copies of the paper (including the final electronic version downloaded from the official website of the Collection) at:
- personal web resources of all Authors (websites, webpages, blogs etc.);
- web resources of the institutions where the Authors are employed (including electronic institutional repositories);
- non-profit public access web resources (for example, arXiv.org).
But in all cases, it is obligatory to have a bibliographic reference to the paper, or a hyperlink to its electronic copy placed at the official website of this Collection.