Дослідження теоретичних основ мотивації професійної діяльності педагога

Автор(и)

  • Л.А. Онуфрієва
  • С.О. Ренке

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-13.%25p

Ключові слова:

мотив, мотивація, депривація, взаєморозуміння, підтримка, сутність, поведінка, властивість, стійкість, розвиток, поняття, уявлення, феномен, фактор, домінанта, життєдіяльність, теорія, діяльність, класифікація, педагогічний процес.

Анотація

Стаття розглядає проблему побудови та постановки мотивів та
мотивацій в професійній діяльності вчителя-педагога. Також роз-
глядаються погляди двох протиборчих шкіл в психології і деяких вчених-
психологів конкретно. Досліджується поетапність побудови мотиву
досягнення успіху, а також сформування надлишку сильної мотивації
для подальшої роботи. В статті виділяють та окремо описано мотиви,
орієнтовані на процес і результат педагогічної діяльності.

Посилання

И.Асеев В.Г. Рефлексивные процессы в сознании и деятель-

ности учителя: автореферат на соис. канд., СПб. – 2002.

Божович Л.И. Изучение мотивации детей и подростков /

Л.И.Божович. – Москва, 1972.

Врум В. Психология развития мотивации / В.Врум. – СПб.:

Речь, 2006. – 458 с.

Годфруа Ж. Что такое психология. Т.1 / Ж.Годфруа. – Москва,

Зимичева A.M. Азбука педагогического труда / A.M.Зимиче-

ва. – М., 1990.

Иванников В.А. Формирование побуждения к действию /

В.А.Иванников // Вопросы психологии. – 1985. – № 3.

Ильин Е.П. Мотивация и мотив: теория и методы изучения /

Е.П.Ильин. – Киев, 1998.

Лазарев B.C. Системное развитие школы / B.C.Лазарев. – М.,

Леонтьев А.Н. Мотивация и психологические механизмы ее

формирования / А.Н.Леонтьев. – Киев, 2002.

Ломов Б.Ф. Психолого-педагогическая компетентность

учителя: диагностика и развитие / Б.Ф.Ломов. – Москва, 2002.

Лоулер Э. Единство рефлексии, мотивации и адаптации в

сознании личности: коллективная монография / Э.Лоулер. –

М., 2005.

Магомед-Эминов М.Ш. Мотивация достижения / М.Ш.Ма-

гомед-Эминов. – Москва, 1987.

Маркова А.К. Психология труда учителя/ А.К.Маркова. –

Москва: просвещение, 1993.

Маслоу А. Мотивация и личность / А. Маслоу. – Москва, 1998.

Митина Л.М. Формирование профессионального самосознания

учителя / Л.М.Митина // Вопросы психологии. – 1990. – № 3.

Никиреев Е.М. Человеческий фактор в нововведениях /

Е.М.Никиреев // Психологический журнал. – 1985. – № 4.

Пилоян Р.А. Мотивация профессиональной деятельности /

Р.А.Пилоян. – Киев, 1986.

Рудаков В.А. Формирование мотивации самообразования /

В.А.Рудаков. – Москва, 2004.

Якобсон П.М. Проблема личности педагога / П.М.Якобсон. –

Екатеринбург, 1997.

##submission.downloads##

Як цитувати

Онуфрієва, Л., & Ренке, С. (2019). Дослідження теоретичних основ мотивації професійної діяльності педагога. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (13). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-13.%p