Медіапсихологія і проблеми формування іміджу у спорті
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-13.%25pКлючові слова:
імідж у спорті, психологія іміджу, медіапсихологія.Анотація
У статті проаналізовано можливості медіапсихології в плані
дослідження впливу ЗМІ на процес формування іміджу у спорті.
Визначено основні соціально-психологічні особливості впливу ЗМІ на
формування іміджу у спорті, а також намічено деякі шляхи подальшого
наукового пошуку в цьому напрямку.
Посилання
Богданов Е.Н. Психологические основы “паблик рилейшнз”. 2-
е изд./ Е. Богданов, В. Зазыкин. – СПб.: Питер, 2003. – 208 с.
Брайант Дж., Томпсон С. Основы воздействия СМИ / Дж.Брай-
ант, С.Томпсон; Пер. с англ. – М.: Издательский дом
“Вильямс”, 2004. — 426 с.
Винтерхофф-Шпурк Петер. Медиапсихология. Основные
принципы / Петер Винтерхофф-Шпурк; Пер. с нем. – X.: Изд-
во Гуманитарный Центр. 2007. – 288 с.
Иванов П. Спортивный маркетинг. Плесните колдовства. 18
октября 2006 г. – електр. ресурс. – Режим доступуп: http://
www.newstars.com.ua/box-news/2007/04/06/85
Лебедев-Любимов А.Н. Психология рекламы /А.Н.Лебедев-
Любимов. – СПб.: Питер, 2003. – 386 с.: ил. – (Серия “Мастера
психологии”).
Ложкин Г. Психология имиджа в спорте / Г.Ложкин, Е.Поз-
днышев // Наука в олимпийском спорте. – 2001. – №2.
Матвеева Л.В. Актуальные проблемы психологии массовых
коммуникаций. – електр. ресурс. – Режим доступуп: http://
www.tvmuseum.ru/catalog.asp?ob_no= 4612&page=5.
Харрис Р. Психология массовых коммуникаций / Р.Харрис. –
СПб.: Прайм-ЕВРОЗНАК, 2002. – 448 с. (Секреты психологии).
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.