Гендерні особливості становлення емоційно–оцінкового компонента “я–концепції” молодших школярів

Автор(и)

  • О.В. Романова

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-13.%25p

Ключові слова:

емоційно_оцінковий компонент “Я_концепції”, самооцінка, самоставлення, тривожність, хлопчики, дівчатка, молодші школярі.

Анотація

У статті представлено короткий теоретичний аналіз стану вивчення
проблеми розвитку емоційнооцінкового компонента “Яконцепції” молодших
школярів у психологічній науці. Розкрито результати експериментального
дослідження гендерних особливостей становлення основних складових
емоційнооцінкового компонента “Яконцепції” учнів початкових класів:
характеру самооцінки, самоставлення та рівнів тривожності.

Посилання

Андреева А.Д. Возрастная динамика общей и парциальной

самооценки у младших школьников / А.Д. Андреева //

Психологические особенности формирования личности школь

ника: Сб. науч. тр. – М.: АПН СССР, 1983. – С. 85 – 91.

Бабаян Ю.О. Розвиток рефлексивного оцінювання як чинника

мотивації досягнення молодших школярів: дис. … канд.

психол. наук: 19.00.07 / Ю.О. Бабаян. – К., 2004. – 206 с.

Карпенко З.С. Психологические особенности самоопределения

младших школьников: дис. ... канд. психол. наук: 19. 00. 07 /

З.С. Карпенко. – К., 1989. – 169 с.

Общая психодиагностика / Под ред. А.А. Бодалева, В.В. Сто

лина. – М.: Издво Моск. унта, 1987. – 304 с.

Островська К.О. Взаємозв’язок образу “Я”, самооцінки і

ціннісних орієнтацій молодших школярів: автореф. дис. на

здобуття наук. ступеня канд. психол. наук: спец. 19. 00. 07

“Педагогічна та вікова психологія” / К.О. Островська. – К.,

– 20 с.

Очерки психологии детей (младший школьный возраст) /

Л.И. Божович, А.Н. Леонтьев, Н.Г. Морозова, Д.Б. Элько

нин. – М.: Издво Академии пед наук РСФСР, 1950. – 190 с.

Райгородский Д.Я. Практическая психодиагностика. Мето

дики и тесты: учебное пособие / Д.Я. Райгородский. – Самара:

Издательский дом “Бахрах”, 1998. – 672 с.

Скрипченко О.В. Психічний розвиток учнів / О.В. Скрипчен

ко. – К.: Рад. школа, 1974. – 104 с.

Скрипченко О.В. Психологопедагогічні основи навчання: навч.

посіб. для викладачів психології і педагогіки, аспірантів,

студентів пед. навч. закл. та курсантів військ. училищ /

О.В. Скрипченко, О.С. Падалка, Л.О. Скрипченко; Нац. пед.

унт імені М.П. Драгоманова. – 2ге вид., допов. та перероб. –

К.: Український Центр духовної культури, 2005. – 710, [1] с.

Ставицька С. О. Психологопедагогічні умови подолання

особистісної тривожності у дітей молодшого шкільного віку:

дис. ... канд. психол. наук: 19. 00. 07 / С. О. Ставицька. – К.,

– 242 с.

Ускова Г.А. Психологопедагогическая диагностика младших

школьников / Г.А. Ускова. – М.: Академический Проект,

– 144 с. – (Руководство практического психолога).

##submission.downloads##

Як цитувати

Романова, О. (2019). Гендерні особливості становлення емоційно–оцінкового компонента “я–концепції” молодших школярів. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (13). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-13.%p