Гендерні особливості становлення емоційно–оцінкового компонента “я–концепції” молодших школярів
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-13.%25pКлючові слова:
емоційно_оцінковий компонент “Я_концепції”, самооцінка, самоставлення, тривожність, хлопчики, дівчатка, молодші школярі.Анотація
У статті представлено короткий теоретичний аналіз стану вивчення
проблеми розвитку емоційнооцінкового компонента “Яконцепції” молодших
школярів у психологічній науці. Розкрито результати експериментального
дослідження гендерних особливостей становлення основних складових
емоційнооцінкового компонента “Яконцепції” учнів початкових класів:
характеру самооцінки, самоставлення та рівнів тривожності.
Посилання
Андреева А.Д. Возрастная динамика общей и парциальной
самооценки у младших школьников / А.Д. Андреева //
Психологические особенности формирования личности школь
ника: Сб. науч. тр. – М.: АПН СССР, 1983. – С. 85 – 91.
Бабаян Ю.О. Розвиток рефлексивного оцінювання як чинника
мотивації досягнення молодших школярів: дис. … канд.
психол. наук: 19.00.07 / Ю.О. Бабаян. – К., 2004. – 206 с.
Карпенко З.С. Психологические особенности самоопределения
младших школьников: дис. ... канд. психол. наук: 19. 00. 07 /
З.С. Карпенко. – К., 1989. – 169 с.
Общая психодиагностика / Под ред. А.А. Бодалева, В.В. Сто
лина. – М.: Издво Моск. унта, 1987. – 304 с.
Островська К.О. Взаємозв’язок образу “Я”, самооцінки і
ціннісних орієнтацій молодших школярів: автореф. дис. на
здобуття наук. ступеня канд. психол. наук: спец. 19. 00. 07
“Педагогічна та вікова психологія” / К.О. Островська. – К.,
– 20 с.
Очерки психологии детей (младший школьный возраст) /
Л.И. Божович, А.Н. Леонтьев, Н.Г. Морозова, Д.Б. Элько
нин. – М.: Издво Академии пед наук РСФСР, 1950. – 190 с.
Райгородский Д.Я. Практическая психодиагностика. Мето
дики и тесты: учебное пособие / Д.Я. Райгородский. – Самара:
Издательский дом “Бахрах”, 1998. – 672 с.
Скрипченко О.В. Психічний розвиток учнів / О.В. Скрипчен
ко. – К.: Рад. школа, 1974. – 104 с.
Скрипченко О.В. Психологопедагогічні основи навчання: навч.
посіб. для викладачів психології і педагогіки, аспірантів,
студентів пед. навч. закл. та курсантів військ. училищ /
О.В. Скрипченко, О.С. Падалка, Л.О. Скрипченко; Нац. пед.
унт імені М.П. Драгоманова. – 2ге вид., допов. та перероб. –
К.: Український Центр духовної культури, 2005. – 710, [1] с.
Ставицька С. О. Психологопедагогічні умови подолання
особистісної тривожності у дітей молодшого шкільного віку:
дис. ... канд. психол. наук: 19. 00. 07 / С. О. Ставицька. – К.,
– 242 с.
Ускова Г.А. Психологопедагогическая диагностика младших
школьников / Г.А. Ускова. – М.: Академический Проект,
– 144 с. – (Руководство практического психолога).
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.