Проблема формування психологічної готовності до професійної педагогічної діяльності
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-13.%25pКлючові слова:
готовність, професійна готовність, педагогічна готовність, компоненти готовності.Анотація
У статті здійснюється співставлення понять “готовність”, “про-
фесійна готовність”, “педагогічна готовність”. Аналізуються різні підходи
щодо структурних компонентів готовності до педагогічної діяльності.
Визначено основні компоненти готовності студентів педвузів до
професійної діяльності.
Посилання
Абдуллина O.A. Анализ уровня подготовки учителей и
студентов педвуза и задачи ее совершенствования / O.A.Абдул-
лина // Советская педагогика. – 1979. – № 9. – С.96-103.
Гончаренко Л. А. Полікультурна освіченість педагога: теорія і
практика; за ред. В.В. Кузьменка. – Херсон: РІПО, 2009. –
с.
Кондрашова Л.В. Методика подготовки будущего учителя к
педагогическому взаимодействию с учащимися / Л.В.Кондра-
шова. – М.: Прометей МГПИ им. Ленина, 1998. – 160 с.
Кузьмина Н.В. Психологическая структура деятельности
учителя/ Н.В.Кузьмина, Н.В.Кухарев. – Гомель, 1976. – 57 с.
Сластенин В.А. Профессионально-педагогическая подготовка
современного учителя / В.А.Сластенин, А.И.Мищенко//
Советская педагогика. – 1991. – № 10. – С.79-84.
Щербан Т.Д. Психологія навчального спілкування: моно-
графія/ Т.Д.Щербан. – К.: Міленіум, 2004. – 346 с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.