Проблема формування психологічної готовності до професійної педагогічної діяльності

Автор(и)

  • С.І. Улинець

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-13.%25p

Ключові слова:

готовність, професійна готовність, педагогічна готовність, компоненти готовності.

Анотація

У статті здійснюється співставлення понять “готовність”, “про-
фесійна готовність”, “педагогічна готовність”. Аналізуються різні підходи
щодо структурних компонентів готовності до педагогічної діяльності.
Визначено основні компоненти готовності студентів педвузів до
професійної діяльності.

Посилання

Абдуллина O.A. Анализ уровня подготовки учителей и

студентов педвуза и задачи ее совершенствования / O.A.Абдул-

лина // Советская педагогика. – 1979. – № 9. – С.96-103.

Гончаренко Л. А. Полікультурна освіченість педагога: теорія і

практика; за ред. В.В. Кузьменка. – Херсон: РІПО, 2009. –

с.

Кондрашова Л.В. Методика подготовки будущего учителя к

педагогическому взаимодействию с учащимися / Л.В.Кондра-

шова. – М.: Прометей МГПИ им. Ленина, 1998. – 160 с.

Кузьмина Н.В. Психологическая структура деятельности

учителя/ Н.В.Кузьмина, Н.В.Кухарев. – Гомель, 1976. – 57 с.

Сластенин В.А. Профессионально-педагогическая подготовка

современного учителя / В.А.Сластенин, А.И.Мищенко//

Советская педагогика. – 1991. – № 10. – С.79-84.

Щербан Т.Д. Психологія навчального спілкування: моно-

графія/ Т.Д.Щербан. – К.: Міленіум, 2004. – 346 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Улинець, С. (2019). Проблема формування психологічної готовності до професійної педагогічної діяльності. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (13). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-13.%p