Емоційно збагачені ситуації та їхній вплив на розвиток мовлення дітей з помірною і тяжкою розумовою відсталістю
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-12.%25pКлючові слова:
емоційно збагачені ситуації, мовлення, діти з помірною та тяжкою розумовою відсталістю, корекційна робота.Анотація
У статті розглядаються групи дітей з помірною і тяжкою розумовою
відсталістю за рівнем розвитку їхнього мовлення та визначається
ефективність використання емоційно збагачених ситуацій як одного з
напрямків його корекції в умовах спеціального будинку для дітей-інвалідів.
Посилання
Алексеенко Е.В. Особенности логопедической работы по
развитию речи глубоко умственно отсталых детей // Дефек-
тология. – 1989. – № 6. – С. 36-38.
Гаврилов О.В. Психолого-педагогічні умови формування
соціальної поведінки глибоко розумово відсталих дітей /
О.В.Гаврилов //Дис... канд. психол. наук: 19.00.08 –
спеціальна психологія. – К.: Інститут дефектології АПН
України, 1998. – 186 с.
Гаврилов О.В. Особливості гри глибоко розумово відсталих
дітей і її вплив на формування у них соціальної поведінки /
О.В.Гаврилов // Психолого-педагогічні умови підвищення
результативності учіння школярів з психічними вадами / Під
ред. В.І. Бондаря, І.Д. Беха. – К.: Інститут дефектології АПН
України, 1995. – 126 -138 с.
Запорожец А.В. Развитие общения у дошкольников / А.В.За-
порожец, М.И.Лисина. – М.: Педагогика, 1974. – 236 с.
Шипицына Л.М. “Необучаемый” ребёнок в семье и обществе.
Социализация детей с нарушением интеллекта / Л.М.Шипицы-
на. – СПб.: Речь, 2005. – 486 с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.