Емоційно збагачені ситуації та їхній вплив на розвиток мовлення дітей з помірною і тяжкою розумовою відсталістю

Authors

  • О.В. Гаврилов

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-12.%25p

Keywords:

емоційно збагачені ситуації, мовлення, діти з помірною та тяжкою розумовою відсталістю, корекційна робота.

Abstract

У статті розглядаються групи дітей з помірною і тяжкою розумовою
відсталістю за рівнем розвитку їхнього мовлення та визначається
ефективність використання емоційно збагачених ситуацій як одного з
напрямків його корекції в умовах спеціального будинку для дітей-інвалідів.

References

Алексеенко Е.В. Особенности логопедической работы по

развитию речи глубоко умственно отсталых детей // Дефек-

тология. – 1989. – № 6. – С. 36-38.

Гаврилов О.В. Психолого-педагогічні умови формування

соціальної поведінки глибоко розумово відсталих дітей /

О.В.Гаврилов //Дис... канд. психол. наук: 19.00.08 –

спеціальна психологія. – К.: Інститут дефектології АПН

України, 1998. – 186 с.

Гаврилов О.В. Особливості гри глибоко розумово відсталих

дітей і її вплив на формування у них соціальної поведінки /

О.В.Гаврилов // Психолого-педагогічні умови підвищення

результативності учіння школярів з психічними вадами / Під

ред. В.І. Бондаря, І.Д. Беха. – К.: Інститут дефектології АПН

України, 1995. – 126 -138 с.

Запорожец А.В. Развитие общения у дошкольников / А.В.За-

порожец, М.И.Лисина. – М.: Педагогика, 1974. – 236 с.

Шипицына Л.М. “Необучаемый” ребёнок в семье и обществе.

Социализация детей с нарушением интеллекта / Л.М.Шипицы-

на. – СПб.: Речь, 2005. – 486 с.

How to Cite

Гаврилов, О. (2019). Емоційно збагачені ситуації та їхній вплив на розвиток мовлення дітей з помірною і тяжкою розумовою відсталістю. Collection of Research Papers "Problems of Modern Psychology", (12). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-12.%p