Психолого–педагогічні аспекти формування креативного мислення дітей молодшого шкільного віку
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-12.%25pКлючові слова:
креативне мислення, молодший школяр, творчий розвиток, творчий потенціал, творчі здібності.Анотація
У статті розкрито психолого-педагогічні особливості формування
креативного мислення молодших школярів. Проаналізовано основні
принципи креативної освіти молодших школярів та умови для їх творчого
розвитку. Описано аспекти розвитку творчого потенціалу учнів і
подано рекомендації щодо розвитку креативного мислення молодших
школярів.
Посилання
Артемова О.І. Креативність як базисна характеристика
розвитку дітей початкових класів /О.І. Артемова. – Одеса,
– С.174-182.
Богоявленская Д.Б. Психология творческих способностей /
Д.Б.Богоявленская. – М.: Академия, 2002. – 320 c.
Загальна психологія: підручник / за заг. ред. С.Д.Максимен-
ка. – Вінниця: Нова Книга, 2004. – 704 с.
Крутецкий В.А. Психология математических способностей
школьников / В.А. Крутецкий. – М.: Просвещение, 1968. – 431 с.
Кульчицкая Е.И. Диагностика творческих способностей детей /
Е.И. Кульчицкая. – К.: Знание, 1996. – 67 с.
Кульчицька О.І. Дивергентне мислення як умова розвитку
творчості дітей молодшого шкільного віку / О.І. Кульчицька //
Обдарована дитина. – 1999. – № 1. – С. 2-6.
Максименко С.Д. Загальна психологія: навч. посібник /
C.Д.Максименко, В.О. Соловієнкою – К.: МАУП, 2000. – 256 с.
Моляко В.А. Техническое творчество и трудовое воспитание /
В.А.Моляко. – М.: Знание, 1985. – 80 с.
Моляко В.А. Психология детской одарённости. / В.А. Моляко,
Е.И. Кульчицкая, Н.И. Литвинова. – К.: Знание, 1995. – 83 с.
Моляко В.А. Психологические аспекты подготовки к труду и
развитие способностей личности в условиях непрерывного
обучения / В.А. Моляко, В.В. Рыбалка // Научно-технический
прогресс и творческий потенциал человека / отв. ред. Л.В.Со-
хань, Р.А.Ануфриева. – К.: Наукова думка, 1988. – 304 с.
Моляко В.О. Актуальні соціально-психологічні аспекти
проблеми обдарованості / В.О. Моляко // Обдарована дитина. –
– №1. – С 3-5; №2. – С. 2-6; №3. – С. 2-5.
Моляко В.А., Рыбалка В.В. Теорія виховання творчої осо-
бистості на основі стратегіального підходу / В.А. Моляко,
В.В. Рыбалка // Практична психологія та соціальна робота. –
– № 6. – С. 1-16.
Романовська Д. Методи та прийоми стимулювання творчої
активності учнів /Д. Романовська // Психолог. – 2006. –
№11. – С. 13-15.
Туник Е.Е. Диагностика креативности. Тест Е. Торренса.
Адаптированный вариант / Е.Е. Туник. – СПб.: Речь, 2006.– 176 с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.