Особливості психодіагностики сформованості ціннісних орієнтацій старших гімназистів

Автор(и)

  • В.В. Іванченко

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-12.%25p

Ключові слова:

цінності, ціннісні орієнтації, гімназія, психо- діагностика.

Анотація

Розкрито особливості психодіагностики сформованості ціннісних
орієнтацій старших гімназистів. Коротко проаналізовано найбільш
уживані психодіагностичні методики вітчизняних і зарубіжних
психологів, що дозволяють виявити у старшокласників основні цінності
і їх життєві спрямування. Висвітлено на підставі аналізу філософсько-
історичних та психолого-педагогічних досліджень значущість процесу
формування ціннісного єства гімназистів. Розглянуто сутність таких
основних понять, як гімназія, термінальні та інструментальні цінності,
ціннісні орієнтації, психодіагностика.

Посилання

Блаватская Т.В. Из истории греческой интеллигенции

эллинистического времени / Т.В.Блаватская. – М: Наука,

– 326 с.

Законодавчі акти України з питань освіти за станом на 1.04.04

р. Офіційне видання/ Голова ред. колегії С.М. Ніколаєнко. –

К.: Парламентське видавництво, 2004.

Из жизни терминов// Наука и жизнь. – №6. – 1988.

Карандашев В.Н. Методика Шварца для изучения ценностей

личности: концепция и методическое руководство. – СПб.:

Речь, 2004. – 70 с.

Общая психология. Словарь/ Под. ред. А.В. Петровского//

Психологический лексикон. Энциклопедический словарь: в

шести томах/ Ред.-сост. Л.А. Карпенко; под общ. ред.

А.В. Петровского. – М.: ПЕРСЭ, 2005. – 251 с.

Помиткін Е.О. Психологія духовного розвитку особистості

[Монографія] / Е.О.Помиткін. – К.: Наш час, 2005. – 280 с. –

Бібліографія: с. 252 – 278.

Современная западная социология: Словарь. – М.: Полит-

издат, 1990. – 432 с.

Философский словарь/ под ред. И.Т. Фролова. – 5-е изд. – М.:

Политиздат, 1987. – 590 с.

Rokeash M/ the nature of human values. New York – Free Press,

##submission.downloads##

Як цитувати

Іванченко, В. (2019). Особливості психодіагностики сформованості ціннісних орієнтацій старших гімназистів. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (12). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-12.%p