Особливості психодіагностики сформованості ціннісних орієнтацій старших гімназистів

Authors

  • В.В. Іванченко

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-12.%25p

Keywords:

цінності, ціннісні орієнтації, гімназія, психо- діагностика.

Abstract

Розкрито особливості психодіагностики сформованості ціннісних
орієнтацій старших гімназистів. Коротко проаналізовано найбільш
уживані психодіагностичні методики вітчизняних і зарубіжних
психологів, що дозволяють виявити у старшокласників основні цінності
і їх життєві спрямування. Висвітлено на підставі аналізу філософсько-
історичних та психолого-педагогічних досліджень значущість процесу
формування ціннісного єства гімназистів. Розглянуто сутність таких
основних понять, як гімназія, термінальні та інструментальні цінності,
ціннісні орієнтації, психодіагностика.

References

Блаватская Т.В. Из истории греческой интеллигенции

эллинистического времени / Т.В.Блаватская. – М: Наука,

– 326 с.

Законодавчі акти України з питань освіти за станом на 1.04.04

р. Офіційне видання/ Голова ред. колегії С.М. Ніколаєнко. –

К.: Парламентське видавництво, 2004.

Из жизни терминов// Наука и жизнь. – №6. – 1988.

Карандашев В.Н. Методика Шварца для изучения ценностей

личности: концепция и методическое руководство. – СПб.:

Речь, 2004. – 70 с.

Общая психология. Словарь/ Под. ред. А.В. Петровского//

Психологический лексикон. Энциклопедический словарь: в

шести томах/ Ред.-сост. Л.А. Карпенко; под общ. ред.

А.В. Петровского. – М.: ПЕРСЭ, 2005. – 251 с.

Помиткін Е.О. Психологія духовного розвитку особистості

[Монографія] / Е.О.Помиткін. – К.: Наш час, 2005. – 280 с. –

Бібліографія: с. 252 – 278.

Современная западная социология: Словарь. – М.: Полит-

издат, 1990. – 432 с.

Философский словарь/ под ред. И.Т. Фролова. – 5-е изд. – М.:

Политиздат, 1987. – 590 с.

Rokeash M/ the nature of human values. New York – Free Press,

How to Cite

Іванченко, В. (2019). Особливості психодіагностики сформованості ціннісних орієнтацій старших гімназистів. Collection of Research Papers "Problems of Modern Psychology", (12). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-12.%p