Структурно–функціональна модель розгортання процесу педагогічної взаємодії майбутнього вчителя
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-12.%25pКлючові слова:
суб’єктність, майбутній вчитель, діалог, гуманізація, педагогічна взаємодія.Анотація
У статті представлено авторську структурно-функціональну модель
розгортання процесу педагогічної взаємодії майбутнього вчителя, яка
дозволила визначити чинники, що розкривають ситуації підготовки і
змісту подальшої професійної діяльності майбутнього вчителя.
Посилання
Балл Г. А. Психология в рациогуманстической перспективе : избр.
работы / Балл Г. А. – Киев : Изд-во “Основа”, 2006. – 408 с.
Балл Г. До обґрунтування раціогуманістичного підходу у
психології / Г. Балл // Психологія і суспільство. – 2004. –
№4. – С. 4–11.
Галузо П. Р. Представления о собственном стиле педаго-
гических отношений у будущих учителей / П. Р. Галузо //
Психология. – 1999. – №2. – С. 39–49.
Долгун В. В. Представления студентов об идеальной группе как
партнере по общению / В. В. Долгун // Психология. – 1998. –
№ 3. – С. 81–90.
Якунин В. А. Педагогическая психология : учеб. пособ. /
В.А.Якунин. – [2-е изд.]. – СПб : Изд-во Михайлова В. А.,
– 349 с. (Серия : Высшее профессиональное образование).
Алексеева М. И. Мотивы учебной деятельности студентов /
М. И. Алексеева // Проблемы высшей школы : респ. науч.-
метод. сб. – К. : Вища шк., 1976. – Вып. 25 : Психол.-пед.
аспекты высш. образования. – С. 31–38.
Комусова Н. В. Развитие мотивации к овладению профессией в пе-
риод обучения в вузе : автореф. дис. … канд. психол. наук : 19.00.
/ Н.В.Комусова ; ЛГУ им. А. А. Жданова. – Л., 1983. – 16 с.
Орлов А. Б. Диалогизация педагогической системы // Психо-
логия учителя : тез. докл. к VII съезду психологов СССР/АН
СССР / А. Б. Орлов ; редкол. : А. Б. Орлов, Л. М. Митина. –
М. : [б. и.], 1988. – 183 с.
Балл Г. О. Головні аспекти застосування поняття діалогу :
матеріали ІХ Всеукр. наук.-практ. конф. [“Менеджмент та
маркетинг : досягнення і перспективи”] / Балл Г. О. – К. :
Політехніка, 2002. – С. 7–8.
Ковалев Г. А. Психологическое воздействие: теория, мето-
дология, практика : дис. … д-ра психол. наук : 19.00.01 /
Г. А. Ковалев ; НИИ общ. и пед. психологии АПН СССР. – М.,
– 236 с.
Ковалевский П. А. Творчество в процессе познания учителем
ученика : автореф. дис… канд. психол. наук : 19.00.07 /
П. А. Ковалевский ; Гр. ГУ. – Гродно, 1996. – 20 с.
Путято Л. М. Педагогическое общение учителя с учащимися
различной успещности в обучении : дис. … канд. психол. наук :
00.07 / Л.М. Путято. – Гродно, 1999. – 181 с.
Петровская Л. А. Воспитание как общение – диалог / Л.А.Пет-
ровская, А. С. Спиваковская // Вопр. психол. – 1983. – № 2. –
С. 85–89.
Краевский В. В. Обшие основы педагогики : учебник для студ.
высш. пед. заведений / В.В.Краевский. – М. : Изд. центр
“Академия”, 2008. – 256 с.
Діалогічна взаємодія у навчально-виховному процесі загально-
освітньої школи : книга для вчителя / за ред. Г. О. Балла,
О. В.Киричука, Р.М.Шамелашвілі. – К. : Освіта, 1997. – 231 с.
Куницина В. Н. Межличностное общение : учеб. для вузов /
Куницина В. Н., Казаринова Н. В., Погольша В. М. – СПб. :
Питер, 2001. – 544 с.
Булах І., Долинська Л. Викладач – студент : психологія
міжособистісних взаємодій : навч.-метод. посіб. / Булах І.,
Долинська Л. – К. : НПУ ім.М. П. Драгоманова, 2005. – 106 с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.