Структурно–функціональна модель розгортання процесу педагогічної взаємодії майбутнього вчителя

Authors

  • М.О. Коць

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-12.%25p

Keywords:

суб’єктність, майбутній вчитель, діалог, гуманізація, педагогічна взаємодія.

Abstract

У статті представлено авторську структурно-функціональну модель
розгортання процесу педагогічної взаємодії майбутнього вчителя, яка
дозволила визначити чинники, що розкривають ситуації підготовки і
змісту подальшої професійної діяльності майбутнього вчителя.

References

Балл Г. А. Психология в рациогуманстической перспективе : избр.

работы / Балл Г. А. – Киев : Изд-во “Основа”, 2006. – 408 с.

Балл Г. До обґрунтування раціогуманістичного підходу у

психології / Г. Балл // Психологія і суспільство. – 2004. –

№4. – С. 4–11.

Галузо П. Р. Представления о собственном стиле педаго-

гических отношений у будущих учителей / П. Р. Галузо //

Психология. – 1999. – №2. – С. 39–49.

Долгун В. В. Представления студентов об идеальной группе как

партнере по общению / В. В. Долгун // Психология. – 1998. –

№ 3. – С. 81–90.

Якунин В. А. Педагогическая психология : учеб. пособ. /

В.А.Якунин. – [2-е изд.]. – СПб : Изд-во Михайлова В. А.,

– 349 с. (Серия : Высшее профессиональное образование).

Алексеева М. И. Мотивы учебной деятельности студентов /

М. И. Алексеева // Проблемы высшей школы : респ. науч.-

метод. сб. – К. : Вища шк., 1976. – Вып. 25 : Психол.-пед.

аспекты высш. образования. – С. 31–38.

Комусова Н. В. Развитие мотивации к овладению профессией в пе-

риод обучения в вузе : автореф. дис. … канд. психол. наук : 19.00.

/ Н.В.Комусова ; ЛГУ им. А. А. Жданова. – Л., 1983. – 16 с.

Орлов А. Б. Диалогизация педагогической системы // Психо-

логия учителя : тез. докл. к VII съезду психологов СССР/АН

СССР / А. Б. Орлов ; редкол. : А. Б. Орлов, Л. М. Митина. –

М. : [б. и.], 1988. – 183 с.

Балл Г. О. Головні аспекти застосування поняття діалогу :

матеріали ІХ Всеукр. наук.-практ. конф. [“Менеджмент та

маркетинг : досягнення і перспективи”] / Балл Г. О. – К. :

Політехніка, 2002. – С. 7–8.

Ковалев Г. А. Психологическое воздействие: теория, мето-

дология, практика : дис. … д-ра психол. наук : 19.00.01 /

Г. А. Ковалев ; НИИ общ. и пед. психологии АПН СССР. – М.,

– 236 с.

Ковалевский П. А. Творчество в процессе познания учителем

ученика : автореф. дис… канд. психол. наук : 19.00.07 /

П. А. Ковалевский ; Гр. ГУ. – Гродно, 1996. – 20 с.

Путято Л. М. Педагогическое общение учителя с учащимися

различной успещности в обучении : дис. … канд. психол. наук :

00.07 / Л.М. Путято. – Гродно, 1999. – 181 с.

Петровская Л. А. Воспитание как общение – диалог / Л.А.Пет-

ровская, А. С. Спиваковская // Вопр. психол. – 1983. – № 2. –

С. 85–89.

Краевский В. В. Обшие основы педагогики : учебник для студ.

высш. пед. заведений / В.В.Краевский. – М. : Изд. центр

“Академия”, 2008. – 256 с.

Діалогічна взаємодія у навчально-виховному процесі загально-

освітньої школи : книга для вчителя / за ред. Г. О. Балла,

О. В.Киричука, Р.М.Шамелашвілі. – К. : Освіта, 1997. – 231 с.

Куницина В. Н. Межличностное общение : учеб. для вузов /

Куницина В. Н., Казаринова Н. В., Погольша В. М. – СПб. :

Питер, 2001. – 544 с.

Булах І., Долинська Л. Викладач – студент : психологія

міжособистісних взаємодій : навч.-метод. посіб. / Булах І.,

Долинська Л. – К. : НПУ ім.М. П. Драгоманова, 2005. – 106 с.

How to Cite

Коць, М. (2019). Структурно–функціональна модель розгортання процесу педагогічної взаємодії майбутнього вчителя. Collection of Research Papers "Problems of Modern Psychology", (12). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-12.%p