Психологічні особливості формування іншомовної комунікативної компетенції у студентів – майбутніх випускників немовних спеціальностей ВНЗ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-12.%25pКлючові слова:
психологічні особливості, формування, іншомовна комунікативна компетенція, студент, немовні спеціальності, комунікативна взаємодія.Анотація
У статті розглядаються активні методи навчання іноземних мов
студентів немовних спеціальностей вишу, які сприяють формуванню
іншомовної комунікативної компетенції, підвищують навчальну
мотивацію та сприяють професійному й особистісному зростанню
студентів. Аналізуються психологічні особливості організації кому-
нікативно спрямованого навчання та його вплив на пізнавальну мотивацію
студентів. Зроблено спробу дати варіант інтерпретації досвіду навчання
іноземної мови з позиції психологічних особливостей формування
мовленнєвої компетенції студентів-майбутніх випускників немовних
спеціальностей ВНЗ.
Посилання
Барабанова Г.В. Методика навчання професійно-орієнтованого
читання в немовному ВНЗ / Г.В.Барабанова. – Київ: ІНКОС,
– 315 с.
Благодарна Т.П. Розвиток навичок роботи з професійно-
орієнтованими текстами на початковому етапі вивчення
іноземної мови / Т.П. Благодарна//Викладання мов у вищих
навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні
зв’язки; Наукові дослідження. Досвід. Пошуки: . Збірник
наукових праць. Харківський національний університет
ім. В.Н. Каразіна. Вип. 12. – X., 2008. – С. 65 – 70.
Бородіна Г.І. Ігри як один з факторів формування усно-
мовленнєвої комунікативної компетенції / Г.І.Бородіна,
A.M. Спєвак //Викладання мов у вищих навчальних закладах
освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв’язки. Наукові
дослідження. Досвід. Пошуки. Збірник наукових праць.
Харківський національний університет ім. В.Н. Каразіна. Вип.
– X., 2008. – С. 78 – 84.
Калмыкова Е.И. Реализация взаимодействия лингвистической
и коммуникативной компетенции / Е.И.Калмыкова//Сб. науч.
тр. МГЛУ. Вып. 431. – М., 1999. – С.65-67.
Коваль І.В. Психологічні ефекти спільної діяльності під час
вивчення німецької мови / І.В.Коваль//Проблеми загальної
та педагогічної психології: Збірник наукових праць Інституту
психології ім. Г.С. Костюка АПН України /За ред. С.Д.Мак-
сименка. T.VI, Вип. 8. – К., 2004. – С.150-157.
Онуфрієва Л.А. Особливості застосування комунікативного
методу на початковому етапі навчання (на матеріалі підготовки
спеціалістів немовного профілю вузу) / Л.А. Онуфрієва //
Актуальні проблеми психології: Психологія навчання.
Генетична психологія. Медична психологія: Збірник наукових
праць Інституту психології ім. Г.С.Костюка АПН України / За
ред. С.Д.Максименка. – Т.Х. – Випуск 2. – К.: ДП “Інфор-
маційно-аналітичне агентство”, 2007. – С. 386-396.
Скляренко Н.К. Типологія вправ для навчання ділового
спілкування та сучасні вимоги до них / Н.К.Скляренко //
Навчання ділової англійської мови у Східній Європі: Міжнарод-
на наукова конференція. – Д.: Вид-во ДУЕП, 2004. – С 23-25.
Thomas Finkenstadt, Konrad Schoцder. Sprachen im Europa von
Morden. – Berlin und Munchen, 1992.
Apelt W. Grundlagen der Motivation im Fremdsprachenunterricht,
Wissenschaftliche Zeitschrift. – 1984. – № 28.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.