Психологічні особливості формування іншомовної комунікативної компетенції у студентів – майбутніх випускників немовних спеціальностей ВНЗ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-12.%25pKeywords:
психологічні особливості, формування, іншомовна комунікативна компетенція, студент, немовні спеціальності, комунікативна взаємодія.Abstract
У статті розглядаються активні методи навчання іноземних мов
студентів немовних спеціальностей вишу, які сприяють формуванню
іншомовної комунікативної компетенції, підвищують навчальну
мотивацію та сприяють професійному й особистісному зростанню
студентів. Аналізуються психологічні особливості організації кому-
нікативно спрямованого навчання та його вплив на пізнавальну мотивацію
студентів. Зроблено спробу дати варіант інтерпретації досвіду навчання
іноземної мови з позиції психологічних особливостей формування
мовленнєвої компетенції студентів-майбутніх випускників немовних
спеціальностей ВНЗ.
References
Барабанова Г.В. Методика навчання професійно-орієнтованого
читання в немовному ВНЗ / Г.В.Барабанова. – Київ: ІНКОС,
– 315 с.
Благодарна Т.П. Розвиток навичок роботи з професійно-
орієнтованими текстами на початковому етапі вивчення
іноземної мови / Т.П. Благодарна//Викладання мов у вищих
навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні
зв’язки; Наукові дослідження. Досвід. Пошуки: . Збірник
наукових праць. Харківський національний університет
ім. В.Н. Каразіна. Вип. 12. – X., 2008. – С. 65 – 70.
Бородіна Г.І. Ігри як один з факторів формування усно-
мовленнєвої комунікативної компетенції / Г.І.Бородіна,
A.M. Спєвак //Викладання мов у вищих навчальних закладах
освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв’язки. Наукові
дослідження. Досвід. Пошуки. Збірник наукових праць.
Харківський національний університет ім. В.Н. Каразіна. Вип.
– X., 2008. – С. 78 – 84.
Калмыкова Е.И. Реализация взаимодействия лингвистической
и коммуникативной компетенции / Е.И.Калмыкова//Сб. науч.
тр. МГЛУ. Вып. 431. – М., 1999. – С.65-67.
Коваль І.В. Психологічні ефекти спільної діяльності під час
вивчення німецької мови / І.В.Коваль//Проблеми загальної
та педагогічної психології: Збірник наукових праць Інституту
психології ім. Г.С. Костюка АПН України /За ред. С.Д.Мак-
сименка. T.VI, Вип. 8. – К., 2004. – С.150-157.
Онуфрієва Л.А. Особливості застосування комунікативного
методу на початковому етапі навчання (на матеріалі підготовки
спеціалістів немовного профілю вузу) / Л.А. Онуфрієва //
Актуальні проблеми психології: Психологія навчання.
Генетична психологія. Медична психологія: Збірник наукових
праць Інституту психології ім. Г.С.Костюка АПН України / За
ред. С.Д.Максименка. – Т.Х. – Випуск 2. – К.: ДП “Інфор-
маційно-аналітичне агентство”, 2007. – С. 386-396.
Скляренко Н.К. Типологія вправ для навчання ділового
спілкування та сучасні вимоги до них / Н.К.Скляренко //
Навчання ділової англійської мови у Східній Європі: Міжнарод-
на наукова конференція. – Д.: Вид-во ДУЕП, 2004. – С 23-25.
Thomas Finkenstadt, Konrad Schoцder. Sprachen im Europa von
Morden. – Berlin und Munchen, 1992.
Apelt W. Grundlagen der Motivation im Fremdsprachenunterricht,
Wissenschaftliche Zeitschrift. – 1984. – № 28.
Downloads
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright
The Editorial Board has the full right to publish original scientific papers containing results of theoretical and experimental research works which are not currently subject to review for publication in other scientific editions. The Author shall transfer to the editorial board of the Collection the right to spread the electronic version of the paper, as well as the electronic version of the paper translated into English (for papers originally submitted in Ukrainian and Russian) by all kinds of electronic means (placement at the official website of the Collection, electronic databases, repositories etc).
The Author of an article reserves the right to use materials of the paper, without approval with the editorial board and the founders of this Collection: a) partially or fully, for educational purposes; b) for writing own dissertation papers; c) for preparation of abstracts, conference reports and presentations.
The Author of an article can place electronic copies of the paper (including the final electronic version downloaded from the official website of the Collection) at:
- personal web resources of all Authors (websites, webpages, blogs etc.);
- web resources of the institutions where the Authors are employed (including electronic institutional repositories);
- non-profit public access web resources (for example, arXiv.org).
But in all cases, it is obligatory to have a bibliographic reference to the paper, or a hyperlink to its electronic copy placed at the official website of this Collection.