Вивчення особливостей переживань старшокласниками своїх взаємовідносин із учителями

Автор(и)

  • Л.П. Скорич

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-12.%25p

Ключові слова:

індивідуальний підхід, взаємовідносини між суб’єктами учбової діяльності, типи взаємовідносин.

Анотація

У статті обґрунтовано необхідність вивчення позиції учнів відносно
проблеми індивідуального підходу. Автор аналізує особливості
переживань старшокласниками своїх стосунків з учителями, висвітлює
результати вивчення типів взаємовідносин між суб’єктами учбової
діяльності і рівня задоволеності учнями реальними відносинами з
учителями.

Посилання

Діалогічна взаємодія у навчально-виховному процесі за-

гальноосвітньої школи: Кн. для вчителя /За ред. Г.О.Балла,

О.В.Киричука, Р.М.Шамелашвілі. – К., 1997. – 125 с.

Дубов И.Г. Эффекты индивидуально-специфического влияния

личности педагога на учащихся //Вопр. психол. – 1990. –

№5. – С. 56-64.

Практическая психология в тестах /Сост. Р.Римская, С.Римс-

кий. – М.: АСТ-ПРЕСС, 1996.– 376 с.

Проблема субъекта в психологической науке /Отв. ред.

А.В.Брушлинский, М.И.Воловикова, В.Н.Дружинин. – М.:

Академический проект, 2000. – 320 с.

Роджерс К. Клиентцентрированный / человекоцентрированный

подход в психотерапии //Вопр. психол. – 2001. – № 2. – С. 48-

Собчик Л.Н. Введение в психологию индивидуальности. – М.:

Ин-т прикладной психологии, 2000. – 509 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Скорич, Л. (2019). Вивчення особливостей переживань старшокласниками своїх взаємовідносин із учителями. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (12). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-12.%p