Психологічні відмінності молодшого школяра та молодшого підлітка на певному етапі соціалізації

Автор(и)

  • Ван Джун

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-12.%25p

Ключові слова:

психологічні відмінності, молодший школяр, підліток, соціалізація.

Анотація

У статті представлено аналіз психологічних відмінностей молодшого
школяра та молодшого підлітка на етапі соціалізації. Встановлено, що
молодший підлітковий період (молодші школяри 10-12 років) є найбільш
благоприємним та сензитивним щодо формування позитивного,
особистісно-орієнтованого процесу соціалізації.

Посилання

Алексеев В.А. Развитие самосознания на рубеже подросткового

и юношеского возраста: автореф. дис. . на соискание науч.

степени канд. психол. наук : спец. 19.00.07 “Педагогическая

и возрастная психология” / В.А. Алексеев – М., 1985. – 19 с.

Ван Джун. Психологічні особливості самосприйняття в період

мікрозмін в соціалізації молодшого підлітка /Ван Джун //

Наука і освіта. – 2008. – № 8-9. – С. 42-48.

Ван Джун. Самосприйняття та індивідуальна соціальна

ситуація розвитку молодшого підлітка /Ван Джун // Науковий

вісник ПДПУ ім. К.Д. Ушинського. – 2008. – № 12. – С. 284-

Выготский Л.С. Собрание сочинений. / Л.С. Выготский [под.

ред. А.М.Матюшкина ]. – Т. 6. – М.: Педагогика, 1982.

Давыдов В.В. Младший школьник как субъект учебной

деятельности / В.В.Давыдов, В.И.Слободчиков, Г.А. Цукер-

ман //Вопросы психологи. – 1991. – №1. – С.14-19.

Ломова Н.Г. Социальный психотравматизм подростков :

автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. психол. наук :

спец. 19.00.07 “Педагогічна та вікова психологія” / Н.Г. Ло-

мова – М., 1994. – 17 с.

Максименко С.Д. Розвиток психіки в онтогенезі: [в 2 т.] /

С.Д.Максименко. – К.: Форум, 2002.

Поливанова К.Н. Психологическое содержание подросткового

возраста / К.Н. Поливанова // Вопросы психологии. – 1996. –

№1. – С.20-30.

Реан А.А. Психология познания педагогом личности учащих-

ся / А.А. Реан. – М.: Высшая школа, 1999.

Сайко В.Д. Учет особенностей ценностных ориентаций

младшего подростка как средство интенсификации воспи-

тательной работы / В.Д. Сайко // Психология – практика

обучения и воспитания. – Ч.1. – М., 1990. – С.84-92.

Серебрякова К.А. Условия формирования образа “Я” и

представлений о сверстнике у подростков : автореф. дис. на

здобуття наук. ступеня канд. психол. наук : спец. 19.00.07

“Педагогическая и возрастная психология” / К.А. Серебряко-

ва. – М., 2004. – 24 с.

Татенко В.А. Проблема розвитку суб’єктивних механізмів

психічної активності в онтогенезі / В.А. Татенко : зб. текстів

виступів на Міжнародних наукових Костюківських читаннях.

Т. 1. – К., 1992. – С.76-77.

Фельдштейн Д.И. Психология развития человека как лич-

ности. Избр. труды. [В 2 Т. ] / Д.И. Фельдштейн. Т.1. – М.,

– 568 с.

Якобсон С.Г. Психологические проблемы этического развития

детей / С.Г. Якобсон. – М.: Педагогика, 1984. – 143 с. –

(Першотвір).

Elkind D. Recent research on cognitive development in adolescence

//Dragastin S., Elder G. Adolescence in the life cicle: Psychological

change and social context. N. Y. Halsted Press. 1975. P. 49-

Jaromowic M Self -We-Others schemata and social identifications

//Worchel S., Morales J. F., Paez D.Socials identity: International

perspective. N. Y. 1998. P. 44-52.

Lipsitz J. S. Growing up forgotten: A review of re search and programs

concerning early adolescence. Toronto. 1977.

##submission.downloads##

Як цитувати

Джун, В. (2019). Психологічні відмінності молодшого школяра та молодшого підлітка на певному етапі соціалізації. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (12). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-12.%p