Психологічні відмінності молодшого школяра та молодшого підлітка на певному етапі соціалізації

Authors

  • Ван Джун

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-12.%25p

Keywords:

психологічні відмінності, молодший школяр, підліток, соціалізація.

Abstract

У статті представлено аналіз психологічних відмінностей молодшого
школяра та молодшого підлітка на етапі соціалізації. Встановлено, що
молодший підлітковий період (молодші школяри 10-12 років) є найбільш
благоприємним та сензитивним щодо формування позитивного,
особистісно-орієнтованого процесу соціалізації.

References

Алексеев В.А. Развитие самосознания на рубеже подросткового

и юношеского возраста: автореф. дис. . на соискание науч.

степени канд. психол. наук : спец. 19.00.07 “Педагогическая

и возрастная психология” / В.А. Алексеев – М., 1985. – 19 с.

Ван Джун. Психологічні особливості самосприйняття в період

мікрозмін в соціалізації молодшого підлітка /Ван Джун //

Наука і освіта. – 2008. – № 8-9. – С. 42-48.

Ван Джун. Самосприйняття та індивідуальна соціальна

ситуація розвитку молодшого підлітка /Ван Джун // Науковий

вісник ПДПУ ім. К.Д. Ушинського. – 2008. – № 12. – С. 284-

Выготский Л.С. Собрание сочинений. / Л.С. Выготский [под.

ред. А.М.Матюшкина ]. – Т. 6. – М.: Педагогика, 1982.

Давыдов В.В. Младший школьник как субъект учебной

деятельности / В.В.Давыдов, В.И.Слободчиков, Г.А. Цукер-

ман //Вопросы психологи. – 1991. – №1. – С.14-19.

Ломова Н.Г. Социальный психотравматизм подростков :

автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. психол. наук :

спец. 19.00.07 “Педагогічна та вікова психологія” / Н.Г. Ло-

мова – М., 1994. – 17 с.

Максименко С.Д. Розвиток психіки в онтогенезі: [в 2 т.] /

С.Д.Максименко. – К.: Форум, 2002.

Поливанова К.Н. Психологическое содержание подросткового

возраста / К.Н. Поливанова // Вопросы психологии. – 1996. –

№1. – С.20-30.

Реан А.А. Психология познания педагогом личности учащих-

ся / А.А. Реан. – М.: Высшая школа, 1999.

Сайко В.Д. Учет особенностей ценностных ориентаций

младшего подростка как средство интенсификации воспи-

тательной работы / В.Д. Сайко // Психология – практика

обучения и воспитания. – Ч.1. – М., 1990. – С.84-92.

Серебрякова К.А. Условия формирования образа “Я” и

представлений о сверстнике у подростков : автореф. дис. на

здобуття наук. ступеня канд. психол. наук : спец. 19.00.07

“Педагогическая и возрастная психология” / К.А. Серебряко-

ва. – М., 2004. – 24 с.

Татенко В.А. Проблема розвитку суб’єктивних механізмів

психічної активності в онтогенезі / В.А. Татенко : зб. текстів

виступів на Міжнародних наукових Костюківських читаннях.

Т. 1. – К., 1992. – С.76-77.

Фельдштейн Д.И. Психология развития человека как лич-

ности. Избр. труды. [В 2 Т. ] / Д.И. Фельдштейн. Т.1. – М.,

– 568 с.

Якобсон С.Г. Психологические проблемы этического развития

детей / С.Г. Якобсон. – М.: Педагогика, 1984. – 143 с. –

(Першотвір).

Elkind D. Recent research on cognitive development in adolescence

//Dragastin S., Elder G. Adolescence in the life cicle: Psychological

change and social context. N. Y. Halsted Press. 1975. P. 49-

Jaromowic M Self -We-Others schemata and social identifications

//Worchel S., Morales J. F., Paez D.Socials identity: International

perspective. N. Y. 1998. P. 44-52.

Lipsitz J. S. Growing up forgotten: A review of re search and programs

concerning early adolescence. Toronto. 1977.

How to Cite

Джун, В. (2019). Психологічні відмінності молодшого школяра та молодшого підлітка на певному етапі соціалізації. Collection of Research Papers "Problems of Modern Psychology", (12). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-12.%p