Модель розвитку пізнавальної діяльності студента та її теоретичне обґрунтування
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-11.%25pКлючові слова:
пізнавальна діяльність, модель розвитку, компоненти пізнавальної діяльності.Анотація
Проблема створення моделі розвитку пізнавальної діяльності студентів
вимагає пошуку нових підходів до подальшого удосконалення форм,
методів та засобів навчання. Через це в даній роботі розглядаються суб’єкти
розвитку пізнавальної діяльності, форми, прийоми та засоби їх діяльності,
основні заходи. Розглядаються компоненти пізнавальної діяльності.
Посилання
Штофф В. А. Роль модели в познании / В. А.Штофф. – Л.: Изд
во ЛГУ, 1963. – 128 с.
Леонтьев А.Н. Деятельность. Сознание. Личность / А.Н.Леон
тьев. – Изд.2е. – М.: Политиздат, 1997. – 575 с.
Рубінштейн С.Л. Основи загальної психології / С.Л.Рубінш
тейн. – М.: Учпедвид, 1947.– 546 с.
Зязюн І. А. Інтелектуальнотворчий розвиток особистості в
умовах неперервної освіти // Неперервна професійна освіта:
проблеми, пошуки, перспективи: Монографія / За ред. І. А.Зя
зюна. – К.: ВІПОЛ, 2000.– С. 1157.
Сластьонін В.О. Педагогіка: Навчальний посібник / В.О.Сла
стьонін. – М.: Академія, 2002.– 576 с.
Коджаспирова Г.М. Словарь по педагогике. – М.: ИКЦ “МарТ”;
Ростов н/Д: Издательский центр “МарТ”, 2005. – 448 с.
Оксфордский толковый словарь по психологии / Под ред.
А. Ребера. – М., 2002. – 400 с.
Общая психология. Словарь / Под. ред. А.В. Петровского //
Психологический лексикон. Энциклопедический словарь в
шести томах / Ред.сост. Л.А. Карпенко; Под общ. ред. А.В. Пет
ровского. – М.: ПЕРСЭ, 2005. – 251 с.
Глоссарий психологических терминов / Под. ред. Н. Губина. –
М.: Наука, 1999. – 250с.
Блейхер В.М., Крук И.В. Толковый словарь психиатрических
терминов / Под ред. С.Н.Бокова В 2х томах. – РостовнаДону:
Феникс, 1996. – 500 с.
Мороз В. Д. Самостійна навчальна робота студентів: Моногра
фія / В. Д.Мороз. – Х., 2003. – 64 с.
Щукина Г.И. Активизация познавательной деятельности
учащихся в учебном процессе / Г.И.Щукина. – М.: Просвещение,
– 160 с.
Бойко А.Н. Теория и методика. Формирование воспитывающих
отношений в общеобразовательной школе / А.Н.Бойко. – К.:
Высшая школа, 1991. – 91 с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.