Аналіз структури методичних умінь викладача іноземної мови на предметно–операційному та мотиваційно–смисловому рівнях
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-11.%25pКлючові слова:
методичні уміння, викладач іноземної мови, предметно!операційний рівень, мотиваційно!смисловий рівень.Анотація
Стаття присвячена аналізу структури методичних умінь викладача
іноземної мови на предметно!операційному та мотиваційно!смисловому
рівнях.
Посилання
Актуальные проблемы преподавания перевода и иностранных
языков в лингвистическом вузе. – М.: Изд!во МГЛУ, вып. 423,
– 118 с.
Архангельский С. И. Учебный процесс в высшей школе. Его за!
кономерные основы и методы / С. И.Архангельский. – М.: Высшая
школа, 1980. – 368 с.
Волобуєва О. Ф. Формування професійно!комунікативної
спрямованості у слухачів мовної спеціальності військових вузів
(психолого!лінгвістичний аспект): Дис. канд. психол. н.
02.02 / О. Ф.Волобуєва. – Хмельницький, Академія ПВУ
ім. Б.Хмельницького, 1999. – 195 с.
Гальперин П. Я. Психология как объективная наука. Избр.
психол. тр. АПСН / П. Я.Гальперин. – М.: Ин!т практ. псих!и,
– 480 с.
Гальперин П. Я. Языковое сознание и некоторые вопросы
взаимоотношения языка и речи / П. Я.Гальперин // Вопросы
философии. – 1977. – № 4. – С.95–101.
Кедров Б. М. О теории научного открытия / Б. М.Кедров// Сб.
“Научное творчество”. – М.: Наука, 1969.
Кузьмина Н. В. Очерки психологии труда учителя: психо!
логическая структура деятельности учителя и формирование его
личности / Н. В.Кузьмина. – Л.: ЛГУ, 1967. – 183 с.
Скок Г. Б. Как проанализировать собственную педагогическую
деятельность / Г. Б.Скок. – М.: Пед. об!во России, 2000. – 100 с.
Сластенин В. А. Профессиональная деятельность и личность
педагога / В. А.Сластенин// Педагогическое образование и
наука. – 2000. – № 1. – С. 37–38.
Халеева И. И. Основы теории обучения пониманию иноязычной
речи / И. И.Халеева. – М., 1989. – 236 с.
Хозяинов Г. И. Некоторые аспекты функционального подхода
к обучающей деятельности педагога Г. И.Хозяинов. – М.: МГЛУ,
– 125 с.
Шадриков В. Д. Педагогическая рефлексия учителя / В. Д.Шад!
риков. – Уфа: УНУ РАН, 2000. – 148 с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.