Мовні маніпуляції у німецьких рекламних текстах
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-11.%25pКлючові слова:
рекламний текст, маніпуляція, мовна модифікація, фразеологічна одиниця.Анотація
У статті простежується динаміка модифікацій фразеологічних
одиниць у рекламних текстах. Актуальність проблеми, яка розглядається
у статті, зумовлена спрямованістю численних лінгвістичних студій на
вивчення особливостей реклами як специфічної сфери функціонування
мови і визначається потребою поглибленого аналізу мовного континууму
реклами, зокрема встановлення ролі фразеологічних одиниць у створенні
рекламних текстів. Наразі описуються шість способів модифікації
фразеологічних одиниць (лексична субституція, скорочення, розширення,
заміна ствердження запереченням та навпаки, відокремлення, коорди
нація), які ілюструються прикладами.
Посилання
Воронова М. Варіанти фразеологізмів у журналістському творі /
М.Воронова // Урок української. – 2004 – №3. – С. 2728.
Кунин А.В. Фразеологические единицы и контекст / А.В.Кунин
// Иностранные языки в школе. – 1971. – № 5. – С. 215.
Лихобабин М.Ю. Технологии манипулирования в рекламе.
Способы зомбирования (Серия “Бизнескласс”). – Ростов н/Д:
Феникс, 2004. – 144 с.
Фирсов Б.М. Пути развития средств массовой коммуникации.
Социологические наблюдения / Б.М.Фирсов. – Л.: Наука,
– 170 с.
Burger H. Phraseologie. Eine Einfuhrung am Beispiel des
Deutschen. 2. uberarbeitete Auflage. – Berlin: Erich Schmidt
Verlag, 2003. – 214 S.
Janich Nina. Wenn Werbung Spruche klopft. Phraseologismen in
Werbeanzeigen // Der Deutschunterricht. Phraseologismen und
ihre Varianten. – Heft 5. – 2005. – S. 4453.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.