Моделі розвитку особистісної зрілості майбутніх психологів у процесі їх професійної підготовки
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-11.%25pКлючові слова:
особистісна зрілість, майбутній психолог, професійна підготовка.Анотація
У статті розглядаються моделі розвитку особистісної зрілості майбутніх
психологів у процесі їх навчання у вузі, розкрито методи і форми професійної
підготовки, що сприятимуть формуванню рис зрілої особистості.
Посилання
Андрійчук І. П. Формування позитивної Я&концепції особистості
майбутніх практичних психологів у процесі професійної
підготовки : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд.
психол. наук : спец. 19.00.07 “Педагогічна та вікова психоло&
гія” / І. П. Андрійчук. – К., 2003. – 20 с.
Бадалова М. В. Формування в майбутніх психологів інте&
лектуальної готовності до розв’язування консультативних
задач : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. психол.
наук : спец. 19.00.07 “Педагогічна та вікова психологія” /
М. В. Бадалова. – К., 2004. – 18 с.
Біла О. Г. Психокорекційні можливості методу АСПН (на матеріалі
підготовки психологів&практиків) : автореф. дис. на здобуття
наук. ступеня канд. психол. наук : спец. 19.00.07 “Педагогічна
та вікова психологія” / О. Г. Біла. – К., 2002. – 20 с.
Білуха Т. І. Розвиток особистості майбутнього психолога&
практика засобами корекційно&виховного впливу : автореф. дис.
на здобуття наук. ступеня канд. психол. наук : спец. 19.00.07
“Педагогічна та вікова психологія” / Т. І. Білуха. – Івано&
Франківськ, 2006. – 20 с.
Дмитерко&Карабин Х. М. Вплив смисложиттєвих орієнтацій на
мотиваційну готовність до професійної діяльності майбутніх
психологів : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. психол.
наук : спец. 19.00.07 „Педагогічна та вікова психологія” /
Х. М. Дмитерко&Карабин. – Івано&Франківськ, 2004. – 20 с.
Іваненко Б. Б. Особистісна психокорекція майбутнього
практичного психолога засобами активного соціально&психоло&
гічного навчання: дис. … кандидата психол. наук : 19.00.07 /
Іваненко Богдана Борисівна. – Черкаси, 2005. – 199 с.
Ігнатович О. М. Психологічні особливості творчої самодіяльності
особистості як умови професійної підготовки майбутніх
психологів : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд.
психол. наук : спец. 19.00.07 „Педагогічна та вікова психоло&
гія” / О. М. Ігнатович. – К., 2004. – 20 с.
Кравець Г. Ю. Педагогические условия проявления личностной
зрелости студентов в учебно&воспитальном процессе вуза: дис.…
к. пед. н.: 13.00.01. / Г. Ю. Кравець. – Иркутск, 2005. – 182 с.
Кобильник Л. М. Стимулювання процесу самоактуалізації
особистості майбутніх психологів і педагогів / Л. М. Кобиль&
ник // Актуальні проблеми практичної психології: зб. наук.
праць. Ч. 1. – Херсон : ПП Вишемирський, 2008. – С. 175–177.
Міненко О. О. Особистісне змінювання в процесі професійної
підготовки студентів&психологів: дис. … кандидата психол. наук :
00.07 / Ольга Олександрівна Міненко. – К., 2004. – 180 с.
Мова Л. В. Психологічні особливості забезпечення особистісної
самореалізації майбутніх психологів у процесі фахової підготов&
ки : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. психол. наук :
спец. 19.00.07 „Педагогічна та вікова психологія” / Л. В. Мова. –
К., 2003. – 20 с.
Основи практичної психології / [В. Панок, Т. Титаренко,
Н. Чепелєва та ін.]. – К. : Либідь, 1999. – 536 с.
Паскевська Ю. А. Формування мовленнєвої компетентності
майбутніх психологів у процесі професійної підготовки : автореф.
дис. на здобуття наук. ступеня канд. психол. наук : спец.
00.07 „Педагогічна та вікова психологія” / Ю. А. Паскевсь&
ка. – К., 2006. – 20 с.
Пов’якель Н. І. Саморегуляція професійного мислення в системі
фахової підготовки практичних психологів : автореф. дис. на
здобуття наук. ступеня докт. психол. наук : спец. 19.00.07
“Педагогічна та вікова психологія” / Н. І. Пов’якель. – К.,
– 40 с.
Потапчук Л. М. Психологічні особливості становлення особи&
стісної зрілості старшокласників: дис. … кандидата психол.
наук : 19.00.01 / Л. М. Потапчук. – Луцьк, 2001. – 205 с.
Темрук О. В. Розвиток особистісної зрілості майбутнього вчителя у
процесі професійної підготовки: дис. … кандидата психол. наук :
00.07 / Темрук Олена Василівна. – К., 2006. – 198 с.
Тимощук І. Г. Формування морально&етичної відповідальності
особистості майбутнього практичного психолога : автореф. дис. на
здобуття наук. ступеня канд. психол. наук : спец. 19.00.07 “Пе&
дагогічна та вікова психологія” / І. Г. Тимощук. – К., 2003. – 20 с.
Реан А. А. Психологические проблемы акмеологии. Акмеология
личности / А. А. Реан // Психологический журнал. – 2000. –
№3. – С. 88–95
Усатенко О. Супервізія як метод підвищення професіоналізму
психолога&практика / О. Усатенко // Психологія і суспільство. –
– №2. – С. 168–172.
Шемелюк І. Я. Короткий індекс самоактуалізації та шкала
ясності Я&концепції як показники особистісної зрілості /
І. Я. Шемелюк // Практична психологія та соціальна робота. –
– №6. – С. 26–27.
Яценко Т. С. Основи глибинної психокорекції: феноменологія,
теорія і практика / Тамара Семенівна Яценко. – К. : Вища шк.,
– 382 с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.