Моделі розвитку особистісної зрілості майбутніх психологів у процесі їх професійної підготовки
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-11.%25pKeywords:
особистісна зрілість, майбутній психолог, професійна підготовка.Abstract
У статті розглядаються моделі розвитку особистісної зрілості майбутніх
психологів у процесі їх навчання у вузі, розкрито методи і форми професійної
підготовки, що сприятимуть формуванню рис зрілої особистості.
References
Андрійчук І. П. Формування позитивної Я&концепції особистості
майбутніх практичних психологів у процесі професійної
підготовки : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд.
психол. наук : спец. 19.00.07 “Педагогічна та вікова психоло&
гія” / І. П. Андрійчук. – К., 2003. – 20 с.
Бадалова М. В. Формування в майбутніх психологів інте&
лектуальної готовності до розв’язування консультативних
задач : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. психол.
наук : спец. 19.00.07 “Педагогічна та вікова психологія” /
М. В. Бадалова. – К., 2004. – 18 с.
Біла О. Г. Психокорекційні можливості методу АСПН (на матеріалі
підготовки психологів&практиків) : автореф. дис. на здобуття
наук. ступеня канд. психол. наук : спец. 19.00.07 “Педагогічна
та вікова психологія” / О. Г. Біла. – К., 2002. – 20 с.
Білуха Т. І. Розвиток особистості майбутнього психолога&
практика засобами корекційно&виховного впливу : автореф. дис.
на здобуття наук. ступеня канд. психол. наук : спец. 19.00.07
“Педагогічна та вікова психологія” / Т. І. Білуха. – Івано&
Франківськ, 2006. – 20 с.
Дмитерко&Карабин Х. М. Вплив смисложиттєвих орієнтацій на
мотиваційну готовність до професійної діяльності майбутніх
психологів : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. психол.
наук : спец. 19.00.07 „Педагогічна та вікова психологія” /
Х. М. Дмитерко&Карабин. – Івано&Франківськ, 2004. – 20 с.
Іваненко Б. Б. Особистісна психокорекція майбутнього
практичного психолога засобами активного соціально&психоло&
гічного навчання: дис. … кандидата психол. наук : 19.00.07 /
Іваненко Богдана Борисівна. – Черкаси, 2005. – 199 с.
Ігнатович О. М. Психологічні особливості творчої самодіяльності
особистості як умови професійної підготовки майбутніх
психологів : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд.
психол. наук : спец. 19.00.07 „Педагогічна та вікова психоло&
гія” / О. М. Ігнатович. – К., 2004. – 20 с.
Кравець Г. Ю. Педагогические условия проявления личностной
зрелости студентов в учебно&воспитальном процессе вуза: дис.…
к. пед. н.: 13.00.01. / Г. Ю. Кравець. – Иркутск, 2005. – 182 с.
Кобильник Л. М. Стимулювання процесу самоактуалізації
особистості майбутніх психологів і педагогів / Л. М. Кобиль&
ник // Актуальні проблеми практичної психології: зб. наук.
праць. Ч. 1. – Херсон : ПП Вишемирський, 2008. – С. 175–177.
Міненко О. О. Особистісне змінювання в процесі професійної
підготовки студентів&психологів: дис. … кандидата психол. наук :
00.07 / Ольга Олександрівна Міненко. – К., 2004. – 180 с.
Мова Л. В. Психологічні особливості забезпечення особистісної
самореалізації майбутніх психологів у процесі фахової підготов&
ки : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. психол. наук :
спец. 19.00.07 „Педагогічна та вікова психологія” / Л. В. Мова. –
К., 2003. – 20 с.
Основи практичної психології / [В. Панок, Т. Титаренко,
Н. Чепелєва та ін.]. – К. : Либідь, 1999. – 536 с.
Паскевська Ю. А. Формування мовленнєвої компетентності
майбутніх психологів у процесі професійної підготовки : автореф.
дис. на здобуття наук. ступеня канд. психол. наук : спец.
00.07 „Педагогічна та вікова психологія” / Ю. А. Паскевсь&
ка. – К., 2006. – 20 с.
Пов’якель Н. І. Саморегуляція професійного мислення в системі
фахової підготовки практичних психологів : автореф. дис. на
здобуття наук. ступеня докт. психол. наук : спец. 19.00.07
“Педагогічна та вікова психологія” / Н. І. Пов’якель. – К.,
– 40 с.
Потапчук Л. М. Психологічні особливості становлення особи&
стісної зрілості старшокласників: дис. … кандидата психол.
наук : 19.00.01 / Л. М. Потапчук. – Луцьк, 2001. – 205 с.
Темрук О. В. Розвиток особистісної зрілості майбутнього вчителя у
процесі професійної підготовки: дис. … кандидата психол. наук :
00.07 / Темрук Олена Василівна. – К., 2006. – 198 с.
Тимощук І. Г. Формування морально&етичної відповідальності
особистості майбутнього практичного психолога : автореф. дис. на
здобуття наук. ступеня канд. психол. наук : спец. 19.00.07 “Пе&
дагогічна та вікова психологія” / І. Г. Тимощук. – К., 2003. – 20 с.
Реан А. А. Психологические проблемы акмеологии. Акмеология
личности / А. А. Реан // Психологический журнал. – 2000. –
№3. – С. 88–95
Усатенко О. Супервізія як метод підвищення професіоналізму
психолога&практика / О. Усатенко // Психологія і суспільство. –
– №2. – С. 168–172.
Шемелюк І. Я. Короткий індекс самоактуалізації та шкала
ясності Я&концепції як показники особистісної зрілості /
І. Я. Шемелюк // Практична психологія та соціальна робота. –
– №6. – С. 26–27.
Яценко Т. С. Основи глибинної психокорекції: феноменологія,
теорія і практика / Тамара Семенівна Яценко. – К. : Вища шк.,
– 382 с.
Downloads
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright
The Editorial Board has the full right to publish original scientific papers containing results of theoretical and experimental research works which are not currently subject to review for publication in other scientific editions. The Author shall transfer to the editorial board of the Collection the right to spread the electronic version of the paper, as well as the electronic version of the paper translated into English (for papers originally submitted in Ukrainian and Russian) by all kinds of electronic means (placement at the official website of the Collection, electronic databases, repositories etc).
The Author of an article reserves the right to use materials of the paper, without approval with the editorial board and the founders of this Collection: a) partially or fully, for educational purposes; b) for writing own dissertation papers; c) for preparation of abstracts, conference reports and presentations.
The Author of an article can place electronic copies of the paper (including the final electronic version downloaded from the official website of the Collection) at:
- personal web resources of all Authors (websites, webpages, blogs etc.);
- web resources of the institutions where the Authors are employed (including electronic institutional repositories);
- non-profit public access web resources (for example, arXiv.org).
But in all cases, it is obligatory to have a bibliographic reference to the paper, or a hyperlink to its electronic copy placed at the official website of this Collection.