Характер отношений в системе “учитель – ученик” как фактор успешности учения в научном наследии П.Г. Редкина

Автор(и)

  • М.Т. Дригус

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-11.%25p

Ключові слова:

ставлення, система, “вчитель – учень”, успішність, учіння, справедливість, свобода в учінні, право учня.

Анотація

У статті вперше аналізується проблема ставлення в системі “вчитель –
учень” як фактор успішності учіння у науковій спадщині видатного
вітчизняного вченого П.Г. Редкіна.

Посилання

Петр Редкин. Современные педагогические заметки: Как учителю вести себя с учениками // Учитель. – 1863. – №3. – С. 137 – 141.

##submission.downloads##

Як цитувати

Дригус, М. (2019). Характер отношений в системе “учитель – ученик” как фактор успешности учения в научном наследии П.Г. Редкина. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (11). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-11.%p