Концептуальна модель методики емпіричного дослідження психомоторної активності студентів–першокурсників у період адаптації до навчання
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-11.%25pКлючові слова:
активність, психомоторна активність, критерії, показники, рівні психомоторної активності.Анотація
У статті розглядається теоретично обґрунтована та експери
ментальним шляхом перевірена комплексна система методик, яка володіє
можливостями щодо вивчення і виявлення психомоторної активності
студентів – першокурсників в період адаптації до навчання. Визначено
найбільш адаптаційно значущі фактори для студентів вузу. Розроблені
критерії, показники психомоторної активності студентів. Подано
характеристику рівнів сформованості психомоторної активності та
успішності навчальної діяльності студентів за критеріями.
Посилання
Алексеева Л.Ф. Психология активности личности / Л.Ф.Алек
сеева. – Новосибирск, 1996. – 260 с.
Березин Ф.Б. Психическая и психофизиологическая адаптация
человека / Ф.Б.Березин. – Л.:Наука, 1988. – 270 с.
Казначеев В.П. Современные аспекты адаптации/В.П.Каз
начеев . – Новосибирск: Наука,1980. – 92 с.
Кокун О.М. Оптимізація адаптаційних можливостей людини
психофізіологічний аспект забезпечення діяльності: моно
графія / О.М.Кокун. –К.:Міленіум, 2004. – 265 с.
Корольчук М.С. Психофізіологія діяльності: Підручник для
студентів вищих навчальних закладів. – 3є вид / М.С.Ко
рольчук. – К.:Ельга, НікаЦентр, 2008. – 400 с.
Роговик Л.С. Психомоторика дитини / Л.С.Роговик. – К.:
Главник, 2005. – 112 с.
Шинкарюк А.І. Рівні побудови рухів і смислова структура дії:
монографія / А.І.Шинкарюк.– Кам’янецьПодільський: ФОП
Сисин О.В., 2008. – 200 с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.