Концептуальна модель методики емпіричного дослідження психомоторної активності студентів–першокурсників у період адаптації до навчання

Authors

  • С.М. Кондратюк

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-11.%25p

Keywords:

активність, психомоторна активність, критерії, показники, рівні психомоторної активності.

Abstract

У статті розглядається теоретично обґрунтована та експери
ментальним шляхом перевірена комплексна система методик, яка володіє
можливостями щодо вивчення і виявлення психомоторної активності
студентів – першокурсників в період адаптації до навчання. Визначено
найбільш адаптаційно значущі фактори для студентів вузу. Розроблені
критерії, показники психомоторної активності студентів. Подано
характеристику рівнів сформованості психомоторної активності та
успішності навчальної діяльності студентів за критеріями.

References

Алексеева Л.Ф. Психология активности личности / Л.Ф.Алек

сеева. – Новосибирск, 1996. – 260 с.

Березин Ф.Б. Психическая и психофизиологическая адаптация

человека / Ф.Б.Березин. – Л.:Наука, 1988. – 270 с.

Казначеев В.П. Современные аспекты адаптации/В.П.Каз

начеев . – Новосибирск: Наука,1980. – 92 с.

Кокун О.М. Оптимізація адаптаційних можливостей людини

психофізіологічний аспект забезпечення діяльності: моно

графія / О.М.Кокун. –К.:Міленіум, 2004. – 265 с.

Корольчук М.С. Психофізіологія діяльності: Підручник для

студентів вищих навчальних закладів. – 3є вид / М.С.Ко

рольчук. – К.:Ельга, НікаЦентр, 2008. – 400 с.

Роговик Л.С. Психомоторика дитини / Л.С.Роговик. – К.:

Главник, 2005. – 112 с.

Шинкарюк А.І. Рівні побудови рухів і смислова структура дії:

монографія / А.І.Шинкарюк.– Кам’янецьПодільський: ФОП

Сисин О.В., 2008. – 200 с.

How to Cite

Кондратюк, С. (2019). Концептуальна модель методики емпіричного дослідження психомоторної активності студентів–першокурсників у період адаптації до навчання. Collection of Research Papers "Problems of Modern Psychology", (11). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-11.%p