Проблема особистісної детермінації результативності навчання школяра у науковій спадщині В. Джемса

Автор(и)

  • Н.І. Мусіяка

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-11.%25p

Ключові слова:

особистість, самосвідомість, навчання, результативність, детермінація.

Анотація

У статті вперше розглянуто проблему особистісного становлення
школяра, особистісної детермінації результативності навчання у науковій
спадщині В. Джемса.

Посилання

Ананьев Б. Г. К постановке проблемы развития детского

самосознания / Б. Г. Ананьев // Вопросы детской психологии.

Известия АПН РСФСР. – 1948. – Вып. 18, ч.ІІ. – С. 101 – 124.

Амонашвили Ш. А. Воспитательная и образовательная функ'

ция оценки учения школьников / Шалва Александрович

Амонашвили. – М. : Педагогика, 1984. – 296 с.

Блонский П. П. Школьная успеваемость. Избранные педаго'

гические произведения / П. П. Блонский. – М. : Изд'во АПН

РСФСР, 1961. – С. 458 – 466.

Джемс У. Психология (Text Book of Psychology) / Уильям

Джемс. – Санкт'Петербург, 1896. – 396 с.

Джемс У. Психология в беседах с учителями / Уильям Джемс ;

пер. с англ. В. Н. Ивановского. – М. : Издание В. Линда и Д. Бай'

кова, 1902 . – 164 с.

Джемс В. Розмови з учителями про психологію / Вільям

Джемс. – Черкаси: Слово, 1924. – 124 с.

Лапшин И. И. Философское значение психологических

воззрений Джемса / И. И. Лапшин // Джемс У. Психология

(Text Book of Psychology). – Санкт'Петербург, 1896. – С. 1 – 13.

Петровская Л. А. К столетию „Принципов психологи” У. Джем'

са / Л. А. Петровская // Джемс У. Психология ; под ред.

Л. А. Петровской. – М. : Педагогика, 1991. – С. 5 – 13.

Психологические проблемы неуспеваемости школьников / под

ред. Н. А. Менчинской. – М. : Педагогика, 1971. – 273 с.

Руссо Ж.'Ж. Эмиль, или О воспитании / Жан'Жак Руссо //

Собрание сочинений. – 1872. – Т.1. – 636 с.

Фрейджер Р. Уильям Джемс и психология сознания //

Личность. Теории, упражнения, эксперименты / Роберт

Фрейджер, Джемс Фейдимен ; пер. с англ. – СПб.: Прайм'

ЕВРОЗНАК, 2006. – 704 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Мусіяка, Н. (2019). Проблема особистісної детермінації результативності навчання школяра у науковій спадщині В. Джемса. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (11). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-11.%p