Проблема особистісної детермінації результативності навчання школяра у науковій спадщині В. Джемса
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-11.%25pКлючові слова:
особистість, самосвідомість, навчання, результативність, детермінація.Анотація
У статті вперше розглянуто проблему особистісного становлення
школяра, особистісної детермінації результативності навчання у науковій
спадщині В. Джемса.
Посилання
Ананьев Б. Г. К постановке проблемы развития детского
самосознания / Б. Г. Ананьев // Вопросы детской психологии.
Известия АПН РСФСР. – 1948. – Вып. 18, ч.ІІ. – С. 101 – 124.
Амонашвили Ш. А. Воспитательная и образовательная функ'
ция оценки учения школьников / Шалва Александрович
Амонашвили. – М. : Педагогика, 1984. – 296 с.
Блонский П. П. Школьная успеваемость. Избранные педаго'
гические произведения / П. П. Блонский. – М. : Изд'во АПН
РСФСР, 1961. – С. 458 – 466.
Джемс У. Психология (Text Book of Psychology) / Уильям
Джемс. – Санкт'Петербург, 1896. – 396 с.
Джемс У. Психология в беседах с учителями / Уильям Джемс ;
пер. с англ. В. Н. Ивановского. – М. : Издание В. Линда и Д. Бай'
кова, 1902 . – 164 с.
Джемс В. Розмови з учителями про психологію / Вільям
Джемс. – Черкаси: Слово, 1924. – 124 с.
Лапшин И. И. Философское значение психологических
воззрений Джемса / И. И. Лапшин // Джемс У. Психология
(Text Book of Psychology). – Санкт'Петербург, 1896. – С. 1 – 13.
Петровская Л. А. К столетию „Принципов психологи” У. Джем'
са / Л. А. Петровская // Джемс У. Психология ; под ред.
Л. А. Петровской. – М. : Педагогика, 1991. – С. 5 – 13.
Психологические проблемы неуспеваемости школьников / под
ред. Н. А. Менчинской. – М. : Педагогика, 1971. – 273 с.
Руссо Ж.'Ж. Эмиль, или О воспитании / Жан'Жак Руссо //
Собрание сочинений. – 1872. – Т.1. – 636 с.
Фрейджер Р. Уильям Джемс и психология сознания //
Личность. Теории, упражнения, эксперименты / Роберт
Фрейджер, Джемс Фейдимен ; пер. с англ. – СПб.: Прайм'
ЕВРОЗНАК, 2006. – 704 с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.