Фізіологічні і психологічні аспекти адаптації дитини до школи

Автор(и)

  • Т.Л. Опалюк

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-11.%25p

Ключові слова:

адаптація дітей, дезадаптація, адаптація в соціумі, сприйняття.

Анотація

Стаття присвячена проблемі адаптації дитини до навчання у школі.
Розглянуто, зокрема, основні фізіологічні і психологічні аспекти адаптації
дитини до школи.

Посилання

Гуткина Н.И. Психологическая готовность к школе / Н.И.Гут+

кина. – М., 1986. – 160 с.

Заброцький М.М. Вікова психологія: навчальний посібник /

М.М.Заброцький. – 2+ге видання. Виправлене і доповнене. – К.,

– 104 с.

Задесенець М.П. Вікові особливості розвитку дітей і формування

їх особливості / М.П.Задесенець. – К.: Головне видавництво

об’єднання “Вища школа”, 1978.– 120 с.

Зеленова М. Особенности самовосприятия и восприятия своих

учеников учителями начальных классов с разным типом

педагогического взаимодействия / М.Зеленова// Психоло+

гическая наука и образование, 1999. – №1. – С. 25+30.

Маркова А.К. Формирование мотивации учения / А.К.Маркова.

– М., 1990. – 180 с.

Маркова А.К. Формирование мотивов учения в школьном

возрасте/ А.К.Маркова. – М.: Просвещение, 1983. – 94 с.

Овчарова Р.В. Технологии практического психолога / Р.В.Овча+

рова.– М., 2001.– 260 с.

Подоляк Л.Г. Основи вікової психології: навчальний посібник. –

К.: ПП Главник, 2006. – 112 с. – (Серія “Психолого+інст+

рументарій”). – 280 с.

Все про адаптацію // Психолог. Серія “Шкільний світ”. – № 25+

(121+122), липень 2004. – С. 18+25.

Цылев В.Р. О проблеме психологической адаптации школьни+

ков // Психологическая наука и образование. – 1998 – № 3+4. –

С. 21+26.

##submission.downloads##

Як цитувати

Опалюк, Т. (2019). Фізіологічні і психологічні аспекти адаптації дитини до школи. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (11). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-11.%p