Фізіологічні і психологічні аспекти адаптації дитини до школи
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-11.%25pКлючові слова:
адаптація дітей, дезадаптація, адаптація в соціумі, сприйняття.Анотація
Стаття присвячена проблемі адаптації дитини до навчання у школі.
Розглянуто, зокрема, основні фізіологічні і психологічні аспекти адаптації
дитини до школи.
Посилання
Гуткина Н.И. Психологическая готовность к школе / Н.И.Гут+
кина. – М., 1986. – 160 с.
Заброцький М.М. Вікова психологія: навчальний посібник /
М.М.Заброцький. – 2+ге видання. Виправлене і доповнене. – К.,
– 104 с.
Задесенець М.П. Вікові особливості розвитку дітей і формування
їх особливості / М.П.Задесенець. – К.: Головне видавництво
об’єднання “Вища школа”, 1978.– 120 с.
Зеленова М. Особенности самовосприятия и восприятия своих
учеников учителями начальных классов с разным типом
педагогического взаимодействия / М.Зеленова// Психоло+
гическая наука и образование, 1999. – №1. – С. 25+30.
Маркова А.К. Формирование мотивации учения / А.К.Маркова.
– М., 1990. – 180 с.
Маркова А.К. Формирование мотивов учения в школьном
возрасте/ А.К.Маркова. – М.: Просвещение, 1983. – 94 с.
Овчарова Р.В. Технологии практического психолога / Р.В.Овча+
рова.– М., 2001.– 260 с.
Подоляк Л.Г. Основи вікової психології: навчальний посібник. –
К.: ПП Главник, 2006. – 112 с. – (Серія “Психолого+інст+
рументарій”). – 280 с.
Все про адаптацію // Психолог. Серія “Шкільний світ”. – № 25+
(121+122), липень 2004. – С. 18+25.
Цылев В.Р. О проблеме психологической адаптации школьни+
ков // Психологическая наука и образование. – 1998 – № 3+4. –
С. 21+26.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.