Програма тренінгу розвитку особистості педагога в умовах “Професійного вигорання”
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-11.%25pКлючові слова:
програма тренінгу, структура, завдання та етапи тренінгу, тренінгова група, ситуації невизначеності, рефлексія.Анотація
У статті описується програма тренінгу розвитку особистості педагога
в умовах “професійного вигорання”. Характеризується структура, етапи,
специфіка та режим роботи тренінгової групи. Наведено приклади вправ,
які доцільно використовувати для активізації усвідомлення внутрішніх
рис педагога: здібностей, інтересів, схильностей; засвоєння способів
поведінки та технік саморегуляції у складних професійних ситуаціях.
Посилання
Зеер Э.Ф. Психология профессий: Учебное пособие для студентов
вузов. / Эвальд Фридрихович Зеер. – 2%е изд. Перераб., доп. –
М.: Академический Проект; Екатеренбург: Деловая книга,
– 336 с.
Лушин П.В. Психология личностного изменения как процесс:
теория и практика / П.В.Лушин. – Одесса: Аспект, 2005. – 334 с.
Лушин П. и др. Учимся фасилитировать: Метод. пособие для учи%
телей школ, студентов, преподавателей / П.Лушин и др. –
Кировоград, 2003. – 52 с.
Роджерс К. О групповой психотерапии / Карл Роджерс. – М., 1993.
Ялом И. Теория и практика групповой психотерапии/И.Ялом. –
СПб.: Издательство “Питер”, 2000.
Яценко Т.С. Теорія і практика групової психокорекції: Активне
соціально%психологічне навчання: Навч. посіб. / Тамара
Яценко. – К.: Освіта, 1993. – 207 с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.