Роль особистісної значущості знань у результативному навчанні фізики
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-11.%25pКлючові слова:
особистіста значущість знань, старшокласники, результативне навчання фізики, вимірники якості знань.Анотація
У статті описано сутність особистісно орієнтованого навчання, яке
ґрунтується на використанні вимірників якості знань учнів в процесі
навчання фізики. Використання програм цільового характеру та задач,
диференційованих за рівнями=вимірниками, сприяє об’єктивізації
навчально=пізнавальної діяльності учня з фізики. За таких умов пізнавальна
діяльність учня спрямовується на досягнення певної цілі чи комплексу
цілей (навчальної, дидактичної, розвивальної, виховної), визначених для
кожної пізнавальної задачі та навчальної задачі з фізики, означеної
відповідним вимірником якості.
Посилання
Атаманчук П.С. Інноваційні технології управління навчанням
фізики / П. С. Атаманчук. – Кам’янець=Подільський : Кам’я=
нець=Подільський державний педагогічний університет,
інформаційно=видавничий відділ, 1999. – 174 с.
Атаманчук П.С. Управління процесом навчально=пізнавальної
діяльності / П. С. Атаманчук. Кам’янець=Подільський:
Кам’янець=Подільський державний педагогічний університет,
інформаційно=видавничий відділ, 1997. – 136 с.
Атаманчук П.С. Збірник задач з фізики / П. С. Атаманчук,
А. А. Криськов, В. В. Мендерецький / Під ред. П.С.Атаманчу=
ка. – К.: Школяр, 1996. – 304 с.
Бех І.Ю. Особистісно зорієнтоване виховання – нова освітня
філософія / І.Ю. Бех // Педагогіка толерантності. – 2001. –
№1.– С. 16=19.
Благодаренко Л.Ю. Методика застосування особистісно
орієнтованого навчання при проведенні занять з фізики /
Л. Ю. Благодаренко, Г. П. Грищенко, М І. Шут // Теорія та
методика навчання математики, фізики, інформатики: Збірник
наукових праць. Випуск 3: В 3=х томах. – Кривий Ріг: Ви=
давничий відділ НМетАУ, 2003. – Т.2: Теорія та методика
навчання фізики. – С. 22=25.
Піскун О., Конопляста О. Якісні задачі як один з етапів
особистісно орієнтованого навчання / О. Піскун, О. Конопляс=
та // Фізика та астрономія в школі. – 2002. – №5. – С.33=37.
Якиманская И. С. Технология личностно ориентированного
обучения в современной школе / И. С. Якиманская // Б=ка
журнала “Директор школы”. – М.: Сентябрь. 2000. – Вып.7. –
с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.