Структура готовності студентів–психологів до запобігання та подолання сімейних конфліктів
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-11.%25pКлючові слова:
готовність до діяльності, професійна готовність, структура готовності, компоненти готовності, мотиваційний, когнітивний, операційний та особистісний.Анотація
У статті розглянуто ключові підходи до проблеми готовності студентів
психологів, структуру готовності студентівпсихологів до запобігання та
подолання сімейних конфліктів.
Посилання
Абрамова Г. С. Введение в практическую психологию / Г. С. Аб
рамова. – Екатеринбург : Деловая книга ; М. : ACADEMIA,
– 224 с.
Аминов Н.А. О компонентах специальных способностей будущих
школьных психологов / Н.А.Аминов, М.В.Молоканов// Психо
логический журнал. – 1990. – Т.2. – № 5. – С. 104110.
Бадалова М. В. Профессиональная рефлексия практических
психологов: опыт изучения / М. В. Бадалова // Практична
психологія та соціальна робота. – 2002. – № 4. – С. 28–30.
Балл Г.О. Формування готовності до професійної праці у
контексті гуманізації освіти / Г.О.Балл, П.С.Перепелиця//
Психологічні аспекти гуманізації освіти: книга для вчителя /
За ред. Г.О.Балла. – КиївРівне, 1996. – 167 с.
Бездухов В.П. Теория и практика приобщения учащихся к
ценностям / В.П.Бездухов, А.В.Воронцов. – Самара: Из–
СамГПУ, 2002.
Берегова Н.П. Формування професійної готовності майбутніх
психологів до роботи з проблемними клієнтами: автореф. дис.на
здобуття наук. ступеня канд. психол. наук : 19.00.07 «Педаго
гічна та вікова психологія» / Н.П.Берегова; Національна акаде
мія ДПСУ ім. Б. Хмельницького. – Хмельницький, 2009. – 20 с.
Бондаренко А. Ф. Психологическая помощь: теория и практи
ка / А. Ф. Бондаренко. – К. : Укртехпресс, 1997. – 216 с.
Бочелюк В. Й. Психологія: вступ до спеціальності : навч. посіб.
для студ. вищих навч. закладів / В. Й. Бочелюк, В. В. Зариць
ка. – К. : Центр навч. літератури, 2007. – 287 с.
Горностай П. П. Теория и практика психологического консуль
тирования: Проблемний подход / П. П.Горностай, С. В.Вась
ковская. – К.: Наукова думка, 1995. – 128 с.
ДмитеркоКарабин Х.М. Вплив смисложиттєвих орієнтацій на
мотиваційну готовність до професійної діяльності майбутніх
психологів: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня. канд.
психол. наук : 19.00.07 «Педагогічна та вікова психологія» /
Х.М.ДмитеркоКарабин; Прикарпат. унт ім. В. Стефаника. –
Івано– Франківськ, 2004. –21 с.
Долінська Ю.Г. Самоактуалізація особистості майбутнього
психолога у процесі професійної підготовки: автореф. дис. на
здобутя наук. ступеня канд. психол. наук : 19.00.07 «
Педагогічна та вікова психологія» / Ю.Г.Долінська; Націо
нальний педагогічний унт. – К., 2000. – 19 с.
Дьяченко М. И. Психологические проблемы готовности к
деятельности / М. И. Дьяченко, Л. А. Кандыбович. – Минск :
Издво БГУ, 1976. – 176 с.
Кондрашова Л. И. Воспитание нравственнопсихологической
готовности студентов к педагогической деятельности / Л. И.Кон
драшова // Советская педагогика. – 1984. – №5. – С.7579.
Кочюнас Р. Основы психологического консультирования : [пер.
с лит.] / Римантас Кочюнас. – М. : Академический Проект,
– 240 с.
Ліненко А.Ф. Готовність майбутніх вчителів до педагогічної
діяльності / А.Ф.Ліненко // Педагогіка і психологія. – 1995. –
№1. – С.125 – 132.
Ляудис В.Я. Методика преподавания психологии / В.Я.Ляу
дис. – М. : УРАО, 2000. – 251 с.
Максименко С.Д. Фахівця потрібно моделювати (Наукові основи
готовності випусника педвузу до педагогічної діяльності) /
С.Д.Максименко, О.М.Пелех // Рідна школа, 1994. – №34. –
С. 6872.
Моляко В.О. Психологічна готовність до творчої праці /
В.О.Моляко. – К.: Знання, 1989. – 48 с.
Мосол Н.О. До питання професійного становлення студентів
психологів / Н.О. Мосол // Вісник Черкаського університету. –
Черкаси, 2006. – Випуск 88. – С. 163167.
Основи практичної психології / В. Панок, Т. Титаренко,
Н. Чепелєва та ін.: підручник. – К.: Либідь, 2003. – 536 с.
Парыгин Б. Д. Социальная психология как наука (издание 2е
исправленное и дополненное) / Б. Д. Парыгин. – Л.: Лениздат,
– 264с.
Платонов К. К. Структура и развитие личности / К. К. Пла
тонов. – М. : Наука, 1986. – 225 с.
Пов’якель Н. І. Саморегуляція професійного мислення в системі
фахової підготовки практичних психологів : автореф. дис. на
здобуття наук. ступеня дра психол. наук : спец. 19.00.07
“Педагогічна та вікова психологія” / Н. І. Пов’якель ; Нац. пед.
унт ім. М. П. Драгоманова. – К., 2004. – 40 с.
Прядко Н.О.Формування психологічної готовності вчителя до
регуляції взаємин між старшокласниками: автореф. дис. на
здобуття наук. ступеня канд. психол. наук: 19.00.07 «Педа
гогічна та вікова психологія» / Н.О.Прядко, Нац. пед. унт ім.
М.П.Драгоманова. – К., 2006. – 20 с.
Роджерс К. Консультирование и психотерапия: новейшие
подходы в области практической работы : [пер. с англ.] /
К. Роджерс. – М. : ЭКСМО–Пресс, 2000. – 264 с.
Сластёнин В.А. Формирование социально активной личности
учителя: общая концепция исследований / В.А.Сластёнин//
Формирование социально активной личности учителя. – М.,
– С. 105187.
Терлецька Л.Г. Ігри, в які грають дорослі (досвід навчання
практичних психологів системи освіти) / Л.Г.Терлецька //
Практична психологія: теорія, методи, технології. – К.: Ніка
центр, 1977. – С. 220226.
Українськоросійський психологічний тлумачний словник/ Авт.
упор. В.М. Копоруліна. – Харків: 2006. – 400 с.
Шевченко Н.Ф. Використання інтегративного підходу при під
готовці психологів у вищих навчальних закладах // Соціальні тех
нології: актуальні проблеми теорії та практики: Міжвузівський зб.
наук. пр. – КиївЗапоріжжяОдеса, 2002. – Вип. 15. – С.127133.
Шумакова Л.П. Школа групової динаміки для психологів
практиків / Л.П.Шумакова // Проблеми та перспективи
розвитку психологів України. Матеріали 2ого з’їзду Товариства
психологів України. – К., 1996, Т. 12. – С. 145148.
Яценко Т. С. Психологічні основи групової психокорекції:
навчальний посібник. – К.: Либідь, 1996. – 264 с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.