Структура готовності студентів–психологів до запобігання та подолання сімейних конфліктів
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-11.%25pKeywords:
готовність до діяльності, професійна готовність, структура готовності, компоненти готовності, мотиваційний, когнітивний, операційний та особистісний.Abstract
У статті розглянуто ключові підходи до проблеми готовності студентів
психологів, структуру готовності студентівпсихологів до запобігання та
подолання сімейних конфліктів.
References
Абрамова Г. С. Введение в практическую психологию / Г. С. Аб
рамова. – Екатеринбург : Деловая книга ; М. : ACADEMIA,
– 224 с.
Аминов Н.А. О компонентах специальных способностей будущих
школьных психологов / Н.А.Аминов, М.В.Молоканов// Психо
логический журнал. – 1990. – Т.2. – № 5. – С. 104110.
Бадалова М. В. Профессиональная рефлексия практических
психологов: опыт изучения / М. В. Бадалова // Практична
психологія та соціальна робота. – 2002. – № 4. – С. 28–30.
Балл Г.О. Формування готовності до професійної праці у
контексті гуманізації освіти / Г.О.Балл, П.С.Перепелиця//
Психологічні аспекти гуманізації освіти: книга для вчителя /
За ред. Г.О.Балла. – КиївРівне, 1996. – 167 с.
Бездухов В.П. Теория и практика приобщения учащихся к
ценностям / В.П.Бездухов, А.В.Воронцов. – Самара: Из–
СамГПУ, 2002.
Берегова Н.П. Формування професійної готовності майбутніх
психологів до роботи з проблемними клієнтами: автореф. дис.на
здобуття наук. ступеня канд. психол. наук : 19.00.07 «Педаго
гічна та вікова психологія» / Н.П.Берегова; Національна акаде
мія ДПСУ ім. Б. Хмельницького. – Хмельницький, 2009. – 20 с.
Бондаренко А. Ф. Психологическая помощь: теория и практи
ка / А. Ф. Бондаренко. – К. : Укртехпресс, 1997. – 216 с.
Бочелюк В. Й. Психологія: вступ до спеціальності : навч. посіб.
для студ. вищих навч. закладів / В. Й. Бочелюк, В. В. Зариць
ка. – К. : Центр навч. літератури, 2007. – 287 с.
Горностай П. П. Теория и практика психологического консуль
тирования: Проблемний подход / П. П.Горностай, С. В.Вась
ковская. – К.: Наукова думка, 1995. – 128 с.
ДмитеркоКарабин Х.М. Вплив смисложиттєвих орієнтацій на
мотиваційну готовність до професійної діяльності майбутніх
психологів: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня. канд.
психол. наук : 19.00.07 «Педагогічна та вікова психологія» /
Х.М.ДмитеркоКарабин; Прикарпат. унт ім. В. Стефаника. –
Івано– Франківськ, 2004. –21 с.
Долінська Ю.Г. Самоактуалізація особистості майбутнього
психолога у процесі професійної підготовки: автореф. дис. на
здобутя наук. ступеня канд. психол. наук : 19.00.07 «
Педагогічна та вікова психологія» / Ю.Г.Долінська; Націо
нальний педагогічний унт. – К., 2000. – 19 с.
Дьяченко М. И. Психологические проблемы готовности к
деятельности / М. И. Дьяченко, Л. А. Кандыбович. – Минск :
Издво БГУ, 1976. – 176 с.
Кондрашова Л. И. Воспитание нравственнопсихологической
готовности студентов к педагогической деятельности / Л. И.Кон
драшова // Советская педагогика. – 1984. – №5. – С.7579.
Кочюнас Р. Основы психологического консультирования : [пер.
с лит.] / Римантас Кочюнас. – М. : Академический Проект,
– 240 с.
Ліненко А.Ф. Готовність майбутніх вчителів до педагогічної
діяльності / А.Ф.Ліненко // Педагогіка і психологія. – 1995. –
№1. – С.125 – 132.
Ляудис В.Я. Методика преподавания психологии / В.Я.Ляу
дис. – М. : УРАО, 2000. – 251 с.
Максименко С.Д. Фахівця потрібно моделювати (Наукові основи
готовності випусника педвузу до педагогічної діяльності) /
С.Д.Максименко, О.М.Пелех // Рідна школа, 1994. – №34. –
С. 6872.
Моляко В.О. Психологічна готовність до творчої праці /
В.О.Моляко. – К.: Знання, 1989. – 48 с.
Мосол Н.О. До питання професійного становлення студентів
психологів / Н.О. Мосол // Вісник Черкаського університету. –
Черкаси, 2006. – Випуск 88. – С. 163167.
Основи практичної психології / В. Панок, Т. Титаренко,
Н. Чепелєва та ін.: підручник. – К.: Либідь, 2003. – 536 с.
Парыгин Б. Д. Социальная психология как наука (издание 2е
исправленное и дополненное) / Б. Д. Парыгин. – Л.: Лениздат,
– 264с.
Платонов К. К. Структура и развитие личности / К. К. Пла
тонов. – М. : Наука, 1986. – 225 с.
Пов’якель Н. І. Саморегуляція професійного мислення в системі
фахової підготовки практичних психологів : автореф. дис. на
здобуття наук. ступеня дра психол. наук : спец. 19.00.07
“Педагогічна та вікова психологія” / Н. І. Пов’якель ; Нац. пед.
унт ім. М. П. Драгоманова. – К., 2004. – 40 с.
Прядко Н.О.Формування психологічної готовності вчителя до
регуляції взаємин між старшокласниками: автореф. дис. на
здобуття наук. ступеня канд. психол. наук: 19.00.07 «Педа
гогічна та вікова психологія» / Н.О.Прядко, Нац. пед. унт ім.
М.П.Драгоманова. – К., 2006. – 20 с.
Роджерс К. Консультирование и психотерапия: новейшие
подходы в области практической работы : [пер. с англ.] /
К. Роджерс. – М. : ЭКСМО–Пресс, 2000. – 264 с.
Сластёнин В.А. Формирование социально активной личности
учителя: общая концепция исследований / В.А.Сластёнин//
Формирование социально активной личности учителя. – М.,
– С. 105187.
Терлецька Л.Г. Ігри, в які грають дорослі (досвід навчання
практичних психологів системи освіти) / Л.Г.Терлецька //
Практична психологія: теорія, методи, технології. – К.: Ніка
центр, 1977. – С. 220226.
Українськоросійський психологічний тлумачний словник/ Авт.
упор. В.М. Копоруліна. – Харків: 2006. – 400 с.
Шевченко Н.Ф. Використання інтегративного підходу при під
готовці психологів у вищих навчальних закладах // Соціальні тех
нології: актуальні проблеми теорії та практики: Міжвузівський зб.
наук. пр. – КиївЗапоріжжяОдеса, 2002. – Вип. 15. – С.127133.
Шумакова Л.П. Школа групової динаміки для психологів
практиків / Л.П.Шумакова // Проблеми та перспективи
розвитку психологів України. Матеріали 2ого з’їзду Товариства
психологів України. – К., 1996, Т. 12. – С. 145148.
Яценко Т. С. Психологічні основи групової психокорекції:
навчальний посібник. – К.: Либідь, 1996. – 264 с.
Downloads
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright
The Editorial Board has the full right to publish original scientific papers containing results of theoretical and experimental research works which are not currently subject to review for publication in other scientific editions. The Author shall transfer to the editorial board of the Collection the right to spread the electronic version of the paper, as well as the electronic version of the paper translated into English (for papers originally submitted in Ukrainian and Russian) by all kinds of electronic means (placement at the official website of the Collection, electronic databases, repositories etc).
The Author of an article reserves the right to use materials of the paper, without approval with the editorial board and the founders of this Collection: a) partially or fully, for educational purposes; b) for writing own dissertation papers; c) for preparation of abstracts, conference reports and presentations.
The Author of an article can place electronic copies of the paper (including the final electronic version downloaded from the official website of the Collection) at:
- personal web resources of all Authors (websites, webpages, blogs etc.);
- web resources of the institutions where the Authors are employed (including electronic institutional repositories);
- non-profit public access web resources (for example, arXiv.org).
But in all cases, it is obligatory to have a bibliographic reference to the paper, or a hyperlink to its electronic copy placed at the official website of this Collection.