Особливості труднощів при засвоєнні арифметичних задач молодшими школярами в нормі та з порушеннями психофізичного розвитку
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-11.%25pКлючові слова:
арифметична задача, мислення, розвиток, розуміння, типи задач, формування.Анотація
У статті розглядаються погляди науковців щодо особливостей
труднощів при засвоєні арифметичних задач молодшими школярами в
нормі та з порушеннями психофізичного розвитку.
Посилання
Актуальные проблемы методики обучения математике в
начальных классах / Под ред. М. Моро, А. Пышкало. – М.:
Просвещение, 1977. – 342 с.
Бантова М.О. Методика викладання математики в початкових
класах / М.О.Бантова. – К.: Вища школа, 1982. – 288 с.
Король Я.А. Практикум з методики викладання математики в
початкових класах / Я.А.Король. – Тернопіль: Мандрівець,
– 136 с.
Маркова А.А. Формирование мотивации обучения в школьном
возрасте / А.А.Маркова. – М.: Педагогика, 1983. – 124 с.
Менчинская Н.А. Очерки психологии обучения арифметике. Изд.
&е, переработ / Н.А.Менчинская. М.: Учпедгиз, 1950. – 119 с.
Методика викладання математики в молодших класах:
навч.посібник/М.В. Богданович, М.В. Козак, А.Я. Король. –
К.: А.С.К., 1998. – 352 с.
Методика начального обучения математике / Под общ. ред.
А.А. Столяра, В.Л. Дрозда. – Мн.: Асвета, 1988. – 268 с.
Пентегова Г.А. Развитие логического мышления на уроках
математики / Г.А. Пентегова// Нач. школа. – 2000. – №11. –
С. 74.
Пчолко О.С. та ін. Математика у 3 класі: посібник для вчителів /
О.С.Пчолко. – К.: Рад. школа, 1975. – 160 с.
Сак Т.В. Застосування зразка у процесі формування мате&
матичних понять у дітей із затримкою психічного розвитку /
Т.В.Сак // Дефектологія. – 2001. – № 2. – С. 33&36.
Синьова Є.П. Тифлопсихологія: Підручник / Є.П.Синьова. –
К.: Знання, 2008. – 365 с.
Сорокин П.И. Занимательные задачи по математике. С ре&
шениями и методическими указаниями: пос. для детей 1&4 кл. –
М.: Просвещение, 1977. – 170 с.
Спеціальна методика викладання математики в допоміжній
школі: Курс лекцій. Частина 2 / Упорядники: О.В. Гаврилов,
О.М.Ляшенко, Н.І Королько. – Камянець&Подільський: ПП
Мошинський В.С., 2006. – 432 с.
Тарасун В.В. Особливості навчання математики молодших
школярів з порушеннями мовленнєвого розвитку: навчальний
посібник / В.В.Тарасун, Н.С.Гаврилова. – Кам’янець&По&
дільський: ПП Мошинський В.С., 2007. – 268 с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.