Суб’єктність в освітньому процесі

Автор(и)

  • Л.П. Скорич

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-11.%25p

Ключові слова:

індивідуальний підхід, суб’єкт, суб’єктність, суб’єкти взаємодії.

Анотація

У статті аналізується проблема можливості й ефективності інди
відуального підходу за умови, коли не тільки вчитель, а й учень буде
дійсним суб’єктом не лише учіння, а й педагогічного спілкування.

Посилання

АбульхановаСлавская К.А. Категория субъекта в современной

психологии / К.А.АбульхановаСлавская//Психологія суб’єкт

ної активності особистості: Матер. Міжнар. наук. конф. – К.,

– С. 810.

Божович Л.И. Личность и ее формирование в детском возрасте /

Л.И.Божович. – М.: Просвещение, 1968. – 464 с.

Брушлинский А.В. Проблемы психологии субъекта / А.В.Бруш

линский . – М., 1994.

Вільш І. Суб’єктність індивіда у світлі концепції сталих

індивідуальних рис особистості /І.Вільш//Особистість і

трансформаційні процеси у суспільстві: Психологопедагогічні

проблеми сучасної освіти: Матер. ПІ Харків. Міжнар. психол.

читань. – Харків, 1999. – С. 2022.

Возрастная и педагогическая психология / Под ред. А.В.Пет

ровского – М.: Просвещение, 1975. – 288 с.

Діалогічна взаємодія у навчальновиховному процесі за

гальноосвітньої школи: Кн. для вчителя /За ред. Г.О.Балла,

О.В.Киричука, Р.М.Шамелашвілі. – К., 1997.

Дригус М.Т. Структура отношения к себе как субъекту учебной

деятельности в школьном возрасте / М.Т.Дригус, И.С.Коно

вальчук//Психологія суб’єктної активності особистості: Матер.

Міжнар. наук. конф. – К., 1993. – С. 3436.

Зимняя И.А. Педагогическая психология / И.А.Зимняя. – М.:

Логос, 1999. – 384 с.

Кудрявцев В.Т. Субъект деятельности в онтогенезе / В.Т.Кудряв

цев, Г.К.Уразалиева//Вопр. психол. – 2001. – № 4. – С. 1430.

Кузьмина Н.В. Профессионализм личности преподавателя и

мастера производственного обучения / Н.В.Кузьмина. – М.:

Педагогика, 1990. – 112 с.

Куценко Г.В. Психологічна оцінка когнітивного стилю особистості /

Г.В. Куценко //Психологічні чинники розвиваючого навчання в

різних освітніх системах /За ред. С.Д.Максименка. – К., 2000. –

С. 139198.

Леонтьев А.Н. Деятельность. Сознание. Личность //Избр. психол.

произв.: В 2х т. /А.Н.Леонтьев. – М.: Педагогика, 1983. – Т. 2. –

С. 94231.

Маркова А.К. Психология профессионализма. – М.: Педа

гогика, 1996 / А.К.Маркова. – 121 с.

Митина Л.М. Учитель как личность и профессионал / Л.М.Ми

тина. – М.: Просвещение, 1994. – 143 с.

Мерлин В.С. Очерк интегрального исследования индивиду

альности / В.С.Мерли . – М.: Педагогика, 1986. – 253 с.

Орлов А.Б. Проблемы перестройки психологопедагогической

подготовки учителя / А.Б.Орлов//Вопр. психол. – 1988. – № 1. –

С. 1626.

Папуча М.В. Психологія ранньої юності / М.В.Папуча. – Ніжин,

– 137 с.

Проблема субъекта в психологической науке /Отв. ред.

А.В.Брушлинский, М.И.Воловикова, В.Н.Дружинин. – М.:

Академический проект, 2000. – 320 с.

Рубинштейн С.Л. Психологическая наука и дело воспитания //

Проблемы общей психологии / С.Л.Рубинштейн. – М.: Пе

дагогика, 1973. – С. 183193.

Скрипкина Т.П. Взаимодоверие как основание межличностных

взаимодействий / Т.П.Скрипкина//Вопр. психол. – 1999. –

№5. – С. 2130.

Титаренко Т.М. Старший шкільний вік: рефлексія, самовизна

чення, вибір професії, життєві плани / Т.М.Титаренко,

В.Г.Панок //Основи практичної психології. – К.: Либідь,

– С. 440447.

Швалб Ю.М. Стиль педагогічної діяльності вчителя /

Ю.М.Швалб, Г.В.Куценко// Психологічні чинники розвиваючого

навчання в різних освітніх системах. – К, 2000.– С. 199220.

##submission.downloads##

Як цитувати

Скорич, Л. (2019). Суб’єктність в освітньому процесі. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (11). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-11.%p