Позашкільний навчальний заклад як один із чинників формування ціннісного самоставлення дошкільників

Автор(и)

  • Н.Є. Трофименко

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-11.%25p

Ключові слова:

позашкільний заклад, ціннісне самоставлення, віра у власні сили, ситуація успіху.

Анотація

У статті розглядається актуальність впливу позашкільного нав
чального закладу на формування ціннісного самоставлення у дітей
дошкільного віку. Особливу увагу приділено індивідуальному життєвому
досвіду дитини, її практичним умінням та чуттєвим переживанням. У
статті також акцентується увага на значенні ролі педагогів та батьків як
рівноправних суб’єктів позашкільної діяльності, що сприяє формуванню
особистісного успіху кожної дитини, віри у власні сили та самозначимість.

Посилання

Абрамова Г.С. Возрастная психология : Учебное пособие для

студентов вузов / Г. С. Абрамова. – М. : Академический Проект;

Екатеринбург: Деловая книга, 2000. – 624 с.

Бех І.Д. Виховання особистості : у 2 кн. – Кн. 1 Особистісно

орієнтований підхід : теоретикотехнологічні засади : Наук.

видання / І.Д.Бех. – К. :Либідь, 2003. – 280 с.

Кириченко Ірина. Ситуація успіху. Методичні рекомендації

педагогам і батькам щодо створення ситуації успіху/ Ірина

Кириченко // Директор школи. – 2001. – № 17 (161). – С. 910.

Кононко О.Л. Дошкільник в освітньому просторі позашкільного

навчального закладу /О.Л.Кононко // Соціальнопедагогічні

основи діяльності сучасного позашкільного навчального закла

ду : Зб. матеріалів Міжнародної науковопрактичної конференції,

Київ, 2325 жовтня 2002 р. / Укл. І. Д. Бех, О. В. Биковська,

В. В. Вербицький, Л. І. Ковбасенко, Г. П. Пустовіт, А. Й. Си

ротенко. – К. : РННЦ “ДІНІТ”. – 2003. – 300 с.; рос., укр.

Концепція позашкільної освіти та виховання // Інформаційний

збірник Міністерства освіти. – 1996. – № 7.

Позашкільні заклади України. Основні напрямки розвитку та

оновлення діяльності. Концепції. К., 1999. – 12 с.

Положення “Про позашкільний навчальний заклад” // Освіта

України : нормативноправові документи, Постанова від

05.2001 № 433, м.Київ.

Пустовіт Григорій. Деякі аспекти методології позашкільної осві

ти / Григорій Пустовіт// Шлях освіти. – 2000. – № 2. – С. 1115.

Рубинштейн С.Л. Принципы и пути развития психологии /

С.Л. Рубинштейн. – М. : Педагогика. 1959. – 352 с.

Сущенко Т. І. Позашкільна педагогіка : Навч. посібник /

Т.І.Сущенко. – К. : ІСДО, – 1996. – 144 с.

Томэ Х., Кэхем Х. Современный психоанализ: в 2 т. / Пер. с англ./ Х. Томэ, Х. Кэхем. – М. : Издво Агентства “ Ялтсмен”,

– С. 57.

Ушинский К.Д. Пед. соч : в 6 т. – т.6. / Сост. С.Ф. Егоров. – М. : Педагогика, 1996. – С. 466– 467.

Ярослав Л.О. Розвиток творчої особистості в умовах групової діяльності / Л.О.Ярослав // Наукові записки. Психолого-педагогічні науки. – 2003. – № 3. – С. 8991.

Ярошенко О.Г. Групова форма навчання на семінарських заняттях

/О.Г.Ярошенко // Рад. школа. – 1988. – № 4. – С. 3032.

##submission.downloads##

Як цитувати

Трофименко, Н. (2019). Позашкільний навчальний заклад як один із чинників формування ціннісного самоставлення дошкільників. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (11). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-11.%p