Позашкільний навчальний заклад як один із чинників формування ціннісного самоставлення дошкільників
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-11.%25pКлючові слова:
позашкільний заклад, ціннісне самоставлення, віра у власні сили, ситуація успіху.Анотація
У статті розглядається актуальність впливу позашкільного нав
чального закладу на формування ціннісного самоставлення у дітей
дошкільного віку. Особливу увагу приділено індивідуальному життєвому
досвіду дитини, її практичним умінням та чуттєвим переживанням. У
статті також акцентується увага на значенні ролі педагогів та батьків як
рівноправних суб’єктів позашкільної діяльності, що сприяє формуванню
особистісного успіху кожної дитини, віри у власні сили та самозначимість.
Посилання
Абрамова Г.С. Возрастная психология : Учебное пособие для
студентов вузов / Г. С. Абрамова. – М. : Академический Проект;
Екатеринбург: Деловая книга, 2000. – 624 с.
Бех І.Д. Виховання особистості : у 2 кн. – Кн. 1 Особистісно
орієнтований підхід : теоретикотехнологічні засади : Наук.
видання / І.Д.Бех. – К. :Либідь, 2003. – 280 с.
Кириченко Ірина. Ситуація успіху. Методичні рекомендації
педагогам і батькам щодо створення ситуації успіху/ Ірина
Кириченко // Директор школи. – 2001. – № 17 (161). – С. 910.
Кононко О.Л. Дошкільник в освітньому просторі позашкільного
навчального закладу /О.Л.Кононко // Соціальнопедагогічні
основи діяльності сучасного позашкільного навчального закла
ду : Зб. матеріалів Міжнародної науковопрактичної конференції,
Київ, 2325 жовтня 2002 р. / Укл. І. Д. Бех, О. В. Биковська,
В. В. Вербицький, Л. І. Ковбасенко, Г. П. Пустовіт, А. Й. Си
ротенко. – К. : РННЦ “ДІНІТ”. – 2003. – 300 с.; рос., укр.
Концепція позашкільної освіти та виховання // Інформаційний
збірник Міністерства освіти. – 1996. – № 7.
Позашкільні заклади України. Основні напрямки розвитку та
оновлення діяльності. Концепції. К., 1999. – 12 с.
Положення “Про позашкільний навчальний заклад” // Освіта
України : нормативноправові документи, Постанова від
05.2001 № 433, м.Київ.
Пустовіт Григорій. Деякі аспекти методології позашкільної осві
ти / Григорій Пустовіт// Шлях освіти. – 2000. – № 2. – С. 1115.
Рубинштейн С.Л. Принципы и пути развития психологии /
С.Л. Рубинштейн. – М. : Педагогика. 1959. – 352 с.
Сущенко Т. І. Позашкільна педагогіка : Навч. посібник /
Т.І.Сущенко. – К. : ІСДО, – 1996. – 144 с.
Томэ Х., Кэхем Х. Современный психоанализ: в 2 т. / Пер. с англ./ Х. Томэ, Х. Кэхем. – М. : Издво Агентства “ Ялтсмен”,
– С. 57.
Ушинский К.Д. Пед. соч : в 6 т. – т.6. / Сост. С.Ф. Егоров. – М. : Педагогика, 1996. – С. 466– 467.
Ярослав Л.О. Розвиток творчої особистості в умовах групової діяльності / Л.О.Ярослав // Наукові записки. Психолого-педагогічні науки. – 2003. – № 3. – С. 8991.
Ярошенко О.Г. Групова форма навчання на семінарських заняттях
/О.Г.Ярошенко // Рад. школа. – 1988. – № 4. – С. 3032.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.