Позашкільний навчальний заклад як один із чинників формування ціннісного самоставлення дошкільників
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-11.%25pKeywords:
позашкільний заклад, ціннісне самоставлення, віра у власні сили, ситуація успіху.Abstract
У статті розглядається актуальність впливу позашкільного нав
чального закладу на формування ціннісного самоставлення у дітей
дошкільного віку. Особливу увагу приділено індивідуальному життєвому
досвіду дитини, її практичним умінням та чуттєвим переживанням. У
статті також акцентується увага на значенні ролі педагогів та батьків як
рівноправних суб’єктів позашкільної діяльності, що сприяє формуванню
особистісного успіху кожної дитини, віри у власні сили та самозначимість.
References
Абрамова Г.С. Возрастная психология : Учебное пособие для
студентов вузов / Г. С. Абрамова. – М. : Академический Проект;
Екатеринбург: Деловая книга, 2000. – 624 с.
Бех І.Д. Виховання особистості : у 2 кн. – Кн. 1 Особистісно
орієнтований підхід : теоретикотехнологічні засади : Наук.
видання / І.Д.Бех. – К. :Либідь, 2003. – 280 с.
Кириченко Ірина. Ситуація успіху. Методичні рекомендації
педагогам і батькам щодо створення ситуації успіху/ Ірина
Кириченко // Директор школи. – 2001. – № 17 (161). – С. 910.
Кононко О.Л. Дошкільник в освітньому просторі позашкільного
навчального закладу /О.Л.Кононко // Соціальнопедагогічні
основи діяльності сучасного позашкільного навчального закла
ду : Зб. матеріалів Міжнародної науковопрактичної конференції,
Київ, 2325 жовтня 2002 р. / Укл. І. Д. Бех, О. В. Биковська,
В. В. Вербицький, Л. І. Ковбасенко, Г. П. Пустовіт, А. Й. Си
ротенко. – К. : РННЦ “ДІНІТ”. – 2003. – 300 с.; рос., укр.
Концепція позашкільної освіти та виховання // Інформаційний
збірник Міністерства освіти. – 1996. – № 7.
Позашкільні заклади України. Основні напрямки розвитку та
оновлення діяльності. Концепції. К., 1999. – 12 с.
Положення “Про позашкільний навчальний заклад” // Освіта
України : нормативноправові документи, Постанова від
05.2001 № 433, м.Київ.
Пустовіт Григорій. Деякі аспекти методології позашкільної осві
ти / Григорій Пустовіт// Шлях освіти. – 2000. – № 2. – С. 1115.
Рубинштейн С.Л. Принципы и пути развития психологии /
С.Л. Рубинштейн. – М. : Педагогика. 1959. – 352 с.
Сущенко Т. І. Позашкільна педагогіка : Навч. посібник /
Т.І.Сущенко. – К. : ІСДО, – 1996. – 144 с.
Томэ Х., Кэхем Х. Современный психоанализ: в 2 т. / Пер. с англ./ Х. Томэ, Х. Кэхем. – М. : Издво Агентства “ Ялтсмен”,
– С. 57.
Ушинский К.Д. Пед. соч : в 6 т. – т.6. / Сост. С.Ф. Егоров. – М. : Педагогика, 1996. – С. 466– 467.
Ярослав Л.О. Розвиток творчої особистості в умовах групової діяльності / Л.О.Ярослав // Наукові записки. Психолого-педагогічні науки. – 2003. – № 3. – С. 8991.
Ярошенко О.Г. Групова форма навчання на семінарських заняттях
/О.Г.Ярошенко // Рад. школа. – 1988. – № 4. – С. 3032.
Downloads
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright
The Editorial Board has the full right to publish original scientific papers containing results of theoretical and experimental research works which are not currently subject to review for publication in other scientific editions. The Author shall transfer to the editorial board of the Collection the right to spread the electronic version of the paper, as well as the electronic version of the paper translated into English (for papers originally submitted in Ukrainian and Russian) by all kinds of electronic means (placement at the official website of the Collection, electronic databases, repositories etc).
The Author of an article reserves the right to use materials of the paper, without approval with the editorial board and the founders of this Collection: a) partially or fully, for educational purposes; b) for writing own dissertation papers; c) for preparation of abstracts, conference reports and presentations.
The Author of an article can place electronic copies of the paper (including the final electronic version downloaded from the official website of the Collection) at:
- personal web resources of all Authors (websites, webpages, blogs etc.);
- web resources of the institutions where the Authors are employed (including electronic institutional repositories);
- non-profit public access web resources (for example, arXiv.org).
But in all cases, it is obligatory to have a bibliographic reference to the paper, or a hyperlink to its electronic copy placed at the official website of this Collection.