Проблеми самостійної роботи студентів у процесі оволодіння іноземною мовою (на дослідженні студентів немовних спеціальностей вишу)
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-10.%25pКлючові слова:
самостійна робота, самоконтроль, навчальна діяльність, самоорганізація, самокерування, особистість, самостійність, іноземна мова, оволодіння.Анотація
Стаття розкриває проблему самостійної роботи студентів у процесі
оволодіння ними іноземною мовою. Реформа загальноосвітньої, професійної
та вищої школи передбачає підвищити питому вагу самостійної
пізнавальної діяльності в процесі навчання, яка є важливою передумовою
подальшої самоосвіти. Мета навчально виховного процесу у виші –
здатність студента до самостійної діяльності як риси особистості.
Посилання
Александров Д.Н. Самоконтроль, самокоррекция и форми
рование учебно познавательной активности // Контроль в
обучении иностранным языком в средней школе / Под ред.
В.А. Слободчикова. – М.: Просвещение, 1986.
Гальперин П.Я. Центральное звено в психологическом
механизме речи на иностранном языке // Проблемы
повышения эффективности преподавания иностранных
языков. – Львов: Издательство Л Г У, 1973.
Есипович К.Б. Управление познавательной деятельностью
при изучении иностранных языков в средней школе. – М.:
Просвещение, 1988. – 191 с.
Зимняя И.А. Психология обучения иностранным языкам в
школе. – М.: Просвещение, 1991. – 222 с.
Каспарова М.Г. О самоконтроле студента в учебном процессе//
Психология и методика обучения иностранным языком / Под
ред.В.А. Артемова и Н.И. Гез. – М.: Издательство МГПИИЯ,
– Т. 44.
Леонтьев А.А. Язык, речь и речевая деятельность. – М.:
Просвещение, 1969. – 212 с.
Маркова А.К. Психология усвоения языка как средства
обучения. – М.: Педагогика, 1974. – 239 с.
Онуфрієва Л.А. Психологічна готовність до самостійної
іншомовної діяльності // Актуальні проблеми психології.
Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г.С.Ко
стюка АПН Укрїни / За ред.С.Д.Максименка. – К., 2008. –
Т.10, Вип. 7. – С. 362 371.
Пассов Е.И. Теоретические основы обучения иноязычному
говорению в средней школе: Автореф. дис. д ра психол. наук:
00.02 /Моск. гос. ин т. – М., 1981. – 34 с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.