Психологічні аспекти навчання лексиці і читанню іноземною мовою
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-9.%25pКлючові слова:
психологічний аспект, читання, лексика, іноземна мова, освітній простір.Анотація
Аспектний поділ навчання іноземним мовам, як у психології, так і в
методиці, представляється досить умовним. Обумовлено це тим, що
навчання лексиці, фонетиці, говорінню, з одного боку, очевидно
ґрунтується на психологічних закономірностях суб’єкта і його діяльності
в навчальному процесі, з другого боку – являють собою констеляцію
феноменів мови, як цілісності, що підлягає засвоєнню. Проте, саме в
цілісному прояві цих аспектів кристалізується загальна картина
психологічно значимих компонентів організації іншомовної освітньої
практики та освітнього простору.
Посилання
Артемов В.А. Психологические предпосылки активизации
обучения иностранному языку// Иностранные языки в
школе. – 1971. – №1. – С.66 73.
Артемов В.А. Психология обучения иностранным языкам. –
М.: Просвещение, 1969. – 280 с.
Бенедиктов Б.А. Психология овладения иностранным
языком. – Минск: Вышэйшая школа, 1974. – 336 с.
Зимняя И.А. Лингвопсихология речевой деятельности. – М.:
Московский психолого социальный институт; Воронеж:
НПО “МОДЭК”, 2001. – 432 с.
Клычникова З.И. Психологические особенности обучения
чтению на иностранном языке: Пособие для учителя. 2 е
изд., испр. – М.: Просвещение, 1983. – 208 с.
Онуфрієва Л.А. Психологічний аспект формування іншо
мовної комунікації студентів немовних спеціальностей //
Проблеми сучасної психології. Збірник наукових праць
Кам’янець Подільського національного університету імені
Івана Огієнка та Інституту психології ім Г.С.Костюка АПН
України /За ред. С.Д. Максименка, Л.А. Онуфрієвої. Випуск
– Кам’янець Подільський: Аксіома, 2008 – С. 199 210.
Серова Т.С. Психологические и лингводидактические
аспекты обучения профессионально ориентированному
иноязычному чтению в вузе. – Свердловск: Изд во “Урал”,
ун та, 1988. – 232 с.
Серова Т.С. Теоретические основы обучения профес
сионально ориентированному чтению на иностранном языке
в неязыковом вузе: Автореф. дисс.... докт. пед. наук. – Л.:
ЛГПИ им. А.И. Герцена, 1989. – 56 с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.