Архетипи і їх роль у формуванні іміджу в спорті
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-9.%25pКлючові слова:
архетип, імідж, психологія іміджу, імідж у спорті.Анотація
У статті описані основні положення теорії архетипів і виявлені основні
зв’язки восьми базових архетипів з найпопулярнішими видами спорту.
Посилання
Архетип и символ / Карл Г. Юнг – М.: Ренессанс, 1991.
Герой и бунтарь. Создание бренда с помощью архетипа /
М.Марк, К.Пирсон. – СПб.: Питер, 2005.
Душа и миф. Шесть архетипов / Карл Г. Юнг – М.: Харвест,
Иващенко А. Теория архетипов и практика брендинга //
http://www.marketing.spb.ru/lib comm/brand/
inner_motivation.htm
Изучение типологических особенностей спортсменов разной
специализации // http://revolution.allbest.ru/sport/
_1.html
Рейтинг самых популярных видов спорта. Футбол только
второй. Время публикации: 15 октября 2007 г., 13:11 //
:26http://rus.newsru.ua/sport/15oct2007/football.html
Спортивный интерес, или Чем занять ребенка/ 08.06.2009
:05/http://donbass.ua/news/home and amily/children/
/06/08/sportivnyi interes ili chem zanjat rebenka.html
Юнг, Карл Густав. Психологические типы //Пер. с нем.
С.И. Лорис; Под общ. ред. В. Зеленого. – СПб.: Прогресс.
универс., 1995. – 715 с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.