Методи діагностики рівня сформованості дій рефлексії
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-9.%25pКлючові слова:
Рефлексія, інтелектуальна рефлексія, діагностика сформованості дій рефлексії.Анотація
У статті проаналізовано підхід до діагностики сформованості дій
рефлексії. Запропоновано завдання для діагностики сформованості
інтелектуальної рефлексії та визначення її типу в учнів підліткового віку.
Посилання
Давыдов В.В. Виды обобщения в обучении: Логико пси
хологические проблемы построения учебных предметов. – М.:
Педагогика, 1972. – 424 с.
Давыдов В.В. Проблемы развивающегося обучения: Опыт
теоретического и экспериментального исследования. –
М.:Педагогика, 1986. – 240 с.
Зак А.З. Как определить уровень развития мышления
школьника. – М.: Знание, 1982. – 96 с.
Зак А.З. Проблемы психологического изучения рефлексии //
Исследование рече мысли и рефлексии. Психология. –
Вып.10. – Алма Ата, 1979. – С. 6 13.
Зак А.З. Развитие теоретического мышления у младших
школьников. – М.: Педагогика, 1984. – 153 с.
Зак А.З. Экспериментальное изучение рефлексии у младших
школьников// Вопросы психологии. – 1978. – №2. – С. 102
Ладенко И.С., Степанов С.Ю., Семенов И.Н. Философские
и психологические проблемы исследования рефлексии. –
Новосибирск, 1988. – 62 с. ( Препр./ АН СССР СО. Ин т
истории, филологии и философии).
Машбиц Е.И. Психологические основы управления учебной де
ятельностью. – К.: Вища школа, Голов. Изд во, 1987. – 224 с.
Проблемы рефлексии: Современные комплексные иссле
дования: Сб. ст. АН СССР, Сиб. отделение, ин т истории,
филологии и философии/ Отв. ред. И.С.Ладенко. – Но
восибирск: Наука, Сиб. отд ние, 1987. – 235 с.
Психология : Словарь/ Под общ. ред. В.Петровского,
М.Г.Ярошевского. – 2 изд.,испр. и доп. – М.: Политиздат,
– 494 с.
Рефлексия в науке и обучении/ Отв. ред. И.С.Ладенко. –
Новосибирск, 1989. – 184 с.
Рубинштейн С.Л. О мышлении и путях его исследования. –
М.: Изд во АН СССР, 1958. – 146 с.
Спиркин А.Г. Сознание и самосознание. – М.: Политиздат,
– 303 с.
Степанский В.И. Влияние навыков рефлексивной само
регуляции деятельности у подростков 10 14 лет// Новые
исследования в психологии и физиологии. – 1990. – №1. –
С.28 32.
Щедровицкий Г.П. Коммуникация, деятельность, рефлек
сия// Исследование рече мыслительной деятельности. –
Алма Ата, 1974. – Вып.3. – С.12 28.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.