Психолого–педагогічні умови формування лідерських якостей підлітків
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-9.%25pКлючові слова:
лідер, лідерство, лідерські якості, особистісно орієнтований виховний процес, методика соціометрії, методика КОЗ, методика спостережень.Анотація
У дослідженні визначено психолого педагогічні умови, що сприяють
формуванню лідерських якостей підлітків. На констатувальному етапі
дослідження було проведено діагностику рівнів сформованості лідерських
якостей підлітків із застосуванням методики соціометрії, методики КОЗ,
методики спостережень. На формувальному етапі дослідження було
розроблено і впроваджено експериментальну технологію формування
лідерських якостей підлітків в умовах дитячого оздоровчого табору, яка
передбачала реалізацію в комплексі визначених нами психолого
педагогічних умов.
Посилання
Кулініч І. Психологія управління / І. Кулініч. – К.: Знання,
– 292 с.
Москаленко В. Соціальна психологія / В. Москаленко. – К.:
Центр навчальної літератури, 2005. – 624 с.
Татенко В. Типологія лідерства / В. Татенко // Психолог. –
– № 34. – С. 12 14.
Циба В. Системна соціальна психологія / В. Циба. – К.: Центр
навчальної літератури, 2006. – 328 с.
Шалагинова Л. Психология лидерства / Л. Шалагинова. –
СПб.: Речь, 2007. – 464 с.
Ягоднікова В. Виховання лідерів / В. Ягоднікова // Виховна
робота в школі. – 2009. – № 10. – С. 2 36.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.