Психолого–педагогічні умови формування лідерських якостей підлітків

Автор(и)

  • К.С. Садохіна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-9.%25p

Ключові слова:

лідер, лідерство, лідерські якості, особистісно орієнтований виховний процес, методика соціометрії, методика КОЗ, методика спостережень.

Анотація

У дослідженні визначено психолого педагогічні умови, що сприяють
формуванню лідерських якостей підлітків. На констатувальному етапі
дослідження було проведено діагностику рівнів сформованості лідерських
якостей підлітків із застосуванням методики соціометрії, методики КОЗ,
методики спостережень. На формувальному етапі дослідження було
розроблено і впроваджено експериментальну технологію формування
лідерських якостей підлітків в умовах дитячого оздоровчого табору, яка
передбачала реалізацію в комплексі визначених нами психолого
педагогічних умов.

Посилання

Кулініч І. Психологія управління / І. Кулініч. – К.: Знання,

– 292 с.

Москаленко В. Соціальна психологія / В. Москаленко. – К.:

Центр навчальної літератури, 2005. – 624 с.

Татенко В. Типологія лідерства / В. Татенко // Психолог. –

– № 34. – С. 12 14.

Циба В. Системна соціальна психологія / В. Циба. – К.: Центр

навчальної літератури, 2006. – 328 с.

Шалагинова Л. Психология лидерства / Л. Шалагинова. –

СПб.: Речь, 2007. – 464 с.

Ягоднікова В. Виховання лідерів / В. Ягоднікова // Виховна

робота в школі. – 2009. – № 10. – С. 2 36.

##submission.downloads##

Як цитувати

Садохіна, К. (2019). Психолого–педагогічні умови формування лідерських якостей підлітків. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (9). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-9.%p