Психолого–педагогічні умови формування лідерських якостей підлітків

Authors

  • К.С. Садохіна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-9.%25p

Keywords:

лідер, лідерство, лідерські якості, особистісно орієнтований виховний процес, методика соціометрії, методика КОЗ, методика спостережень.

Abstract

У дослідженні визначено психолого педагогічні умови, що сприяють
формуванню лідерських якостей підлітків. На констатувальному етапі
дослідження було проведено діагностику рівнів сформованості лідерських
якостей підлітків із застосуванням методики соціометрії, методики КОЗ,
методики спостережень. На формувальному етапі дослідження було
розроблено і впроваджено експериментальну технологію формування
лідерських якостей підлітків в умовах дитячого оздоровчого табору, яка
передбачала реалізацію в комплексі визначених нами психолого
педагогічних умов.

References

Кулініч І. Психологія управління / І. Кулініч. – К.: Знання,

– 292 с.

Москаленко В. Соціальна психологія / В. Москаленко. – К.:

Центр навчальної літератури, 2005. – 624 с.

Татенко В. Типологія лідерства / В. Татенко // Психолог. –

– № 34. – С. 12 14.

Циба В. Системна соціальна психологія / В. Циба. – К.: Центр

навчальної літератури, 2006. – 328 с.

Шалагинова Л. Психология лидерства / Л. Шалагинова. –

СПб.: Речь, 2007. – 464 с.

Ягоднікова В. Виховання лідерів / В. Ягоднікова // Виховна

робота в школі. – 2009. – № 10. – С. 2 36.

How to Cite

Садохіна, К. (2019). Психолого–педагогічні умови формування лідерських якостей підлітків. Collection of Research Papers "Problems of Modern Psychology", (9). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-9.%p