Особливості роботи з обдарованими дітьми в системі психологічної служби школи
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-9.%25pКлючові слова:
обдарованість, обдарована дитина, “епізодична” обдарованість, “ситуативна” обдарованість, “стабільна” обдарованість.Анотація
У статті розглядаються сучасні теоретичні засади проблеми
обдарованості та особливості психологічного супроводу обдарованої дитини
в умовах діяльності шкільної психологічної служби.
Посилання
Баришполь С.В. Посібник практичного психолога: пси
ходіагностика, тестування, розробки уроків психічного
розвитку / Баришполь С.В. – Х.: Основа,2009. – 267[5] с.:
іл. – (Серія “Психологічна служба школи”).
Бітянова М. Психолог у школі: зміст діяльності й тех
нології / Марина Бітянова. – К.: Главник,2007. – 160 с. –
(Серія “Психологічний інструментарій”).
Блонский П.П. Избранные педагогические и психоло
гические сочинения : в 2 х т. / Блонский П.П. – М.:
Педагогика, 1979. – Т.1. – 1979. – 304 с.
Богоявленская Д.Б. Одаренность: предмет и метод / Д.Б.Бо
гоявленская // Магистр. – 1994. – №6.
Выготский Л.С. Мышление и речь// Собрание сочинений: в
т. / Л.С.Выготский: под ред. В.В.Давыдова. – Т.2.:
Проблемы общей психологии. – М.,1982. – С.5 361.
Выготский Л.С. Проблема возраста // Собрание сочинений:
в 6 т. / Л.С.Выготский; под ред.Д.Б.Эльконина. – Т.4:
Детская психология. – М.,1984. – С.224 268.
Гільбух Ю.З. Розумово обдарована дитина / Ю.З.Гільбух –
К.,1993.
Дружинин В.Н. Природа одаренности / Психология ода
ренности: от теории к практике / под ред. Д.В.Ушакова. –
М.: ПЭР СЭ,2000. – 80 с.
Коробко С.Л. Робота психолога з молодшими школярами:
метод. посіб. / С.Л.Коробко, О.І.Коробко. – К.: Літера
ЛТД,2006. – 416 с.
Костюк Г.С. Здібності та їх розвиток у дітей / Г.С.Костюк. –
К.: Знання,1963. – С.52 60.
Лейтес Н.С. Возрастная одаренность и индивидуальные
различия: избр. труды / Лейтес Н.С. – Москва; Воро
неж,1997. – 280 с.
Максименко С.Д. Генезис существования личности /
С.Д.Максименко. – К.: КММ,2006. – 240 с.
Матюшкин А.В. Загадки одаренности / А.В. Матюшкин. –
М.: Школа Пресс,1993.
Моляко В.А. Психологические проблемы творческой
одаренности / В.А. Моляко. – К.: Знание,1995.
Принципы, по которым можна создать программу для
развития одаренности // Обдарована дитина. – 2004. – №5. –
С.7 10.
Савенков А.И. Одаренные дети в детском саду и школе: учеб.
пособие для студ. высш. пед. учеб. заведений / А.И. Са
венков – М.: Академия,2000. – 232 с.
Туріщева Л.В. 101 схема й таблиця. На допомогу шкільному
психологу / Л.В. Туріщева – Х.: Основа,2008. – 94,[2]с. –
(Серія “Золота педагогічна скарбниця”).
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.