Розвиток творчості та формування наукової картини світу в майбутніх учителів біології
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-9.%25pКлючові слова:
наукова картина світу, розвиток творчості, природничонаукове мислення, майбутні вчителі біології, біологічні дисципліни.Анотація
Формування наукової картини світу за допомогою фундаментальних
закономірностей природи організує в єдину систему знання, отримані при
вивченні біологічних предметів. Пізнання сутності живого сприяє
розвитку творчості майбутнього вчителя біології – продуктивної діяльності,
здатної породжувати якісно нові цінності суспільного значення.
Посилання
Дерябо С. Д. Экологическая педагогика и психология / С. Д. Де
рябо, В. А. Ясвин. – Ростов н/Д. : Фенікс, 1996. – 480 с.
Загвязинский В. И. Педагогическое творчество учителя /
В. И. Загвязинский. – М. : Педагогика, 1987 – 159 с.
Ильченко В. Р. Формирование естественнонаучного миро
понимания школьников : Кн. для учителя / В. Р. Ильчен
ко. – М. : Просвещение, 1993. – 192 с.
Книга практического психолога : Часть 1 / А. Н. Беседин,
И. И. Липатов, А. В. Тимченко, В. Б. Шапарь. – Х. : РИП
“Оригинал”, фирма “Фортуна – пресс”, 1996. – 424 с.
Костюк Г. С. Навчально виховний процес і психічний
розвиток особистості / Г. С.. Костюк ; під ред. Л. М. Про
колієнко ; упор. В. В. Андрієвська та ін. – К. : Рад. шк.,
– 608 с.
Пескун С. П. Формування творчості старшокласників у
процесі вивчення курсу “Біологія 10 12”. Система “Дидакто
сервіс” : Навч. метод. посіб. / С. П. Пескун. – Полтава :
АСМІ, 2005. – 170 с.
Психологический словарь / Под ред. В. П. Заиченко,
Б Г. Мещерякова. – 2 е изд., перераб. и доп. – М. : Педа
гогика Пресс, 1999. – 440 с.
Степанюк А. В. Формування цілісних знань школярів про
живу природу / А. В. Степанюк // Педагогіка і психологія. –
– №4. – С.50 57.
Яланська С. П. Методика забезпечення дидактичних умов
творчого розвитку старшокласників при вивченні курсу
біології / С. Яланська // Імідж сучасного педагога. – 2007. –
№ 9 10. – С. 124–127.
Яланська С. П. Організація самостійної та індивідуальної
роботи майбутніх учителів біології. Ідеї В. О. Сухом
линського // С. П. Яланська, В. В. Оніпко // Спадщина
видатних педагогів Полтавщини в міжнародному освітньому
просторі : Міжнар. наук. практ. конф., м. Полтави, 12 13
берез. 2009 р. – Полтава, 2009.
Яланська С. П. Особливості розвитку творчості майбутніх
учителів природничих дисциплін / С. П. Яланська, В. В. Оніп
ко // Вища освіта та Болонський процес : матеріали Міжнар.
наук. практ. конф., м. Полтава, 27 28 лист. 2008 р. –
Полтава, 2008. – С. 85–88.
Яланська С. П. Проектування самостійної діяльності
майбутніх учителів біології на створення корисних раціона
лізаторських пропозицій / С. П. Яланська // Біорізнома
ніття: теорія, практика та методичні аспекти вивчення в
загальноосвітній та вищій школі (присвячується 120 річчю
від дня народження М.І. Вавілова) : матеріали наук. практ.
конф. / ПДПУ імені В.Г. Короленка; Полт. обл. ін т
післядипломної пед. освіти імені М.В. Остроградського. –
Полтава, 2008. – С. 322–324.
Яланська С. П. Розвиток лідерських якостей майбутнього
учителя природничих дисциплін у педагогічному вищому
навчальному закладі / С. Яланська // Імідж сучасного
педагога. – 2007. – № 7 8. – С. 131–132.
Яланська С. П. Формування екологічної психології майбут
нього вчителя біології / С. П. Яланська // Навколишнє
середовище і здоров’я людини : матеріали Всеукр. наук.
практ. семінару, м. Полтава, 24 25 верес. 2008 р. / ПДПУ
ім. В. Г. Короленка. – Полтава, 2008 . – С. 145–148.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.