Розвиток творчості та формування наукової картини світу в майбутніх учителів біології
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-9.%25pKeywords:
наукова картина світу, розвиток творчості, природничонаукове мислення, майбутні вчителі біології, біологічні дисципліни.Abstract
Формування наукової картини світу за допомогою фундаментальних
закономірностей природи організує в єдину систему знання, отримані при
вивченні біологічних предметів. Пізнання сутності живого сприяє
розвитку творчості майбутнього вчителя біології – продуктивної діяльності,
здатної породжувати якісно нові цінності суспільного значення.
References
Дерябо С. Д. Экологическая педагогика и психология / С. Д. Де
рябо, В. А. Ясвин. – Ростов н/Д. : Фенікс, 1996. – 480 с.
Загвязинский В. И. Педагогическое творчество учителя /
В. И. Загвязинский. – М. : Педагогика, 1987 – 159 с.
Ильченко В. Р. Формирование естественнонаучного миро
понимания школьников : Кн. для учителя / В. Р. Ильчен
ко. – М. : Просвещение, 1993. – 192 с.
Книга практического психолога : Часть 1 / А. Н. Беседин,
И. И. Липатов, А. В. Тимченко, В. Б. Шапарь. – Х. : РИП
“Оригинал”, фирма “Фортуна – пресс”, 1996. – 424 с.
Костюк Г. С. Навчально виховний процес і психічний
розвиток особистості / Г. С.. Костюк ; під ред. Л. М. Про
колієнко ; упор. В. В. Андрієвська та ін. – К. : Рад. шк.,
– 608 с.
Пескун С. П. Формування творчості старшокласників у
процесі вивчення курсу “Біологія 10 12”. Система “Дидакто
сервіс” : Навч. метод. посіб. / С. П. Пескун. – Полтава :
АСМІ, 2005. – 170 с.
Психологический словарь / Под ред. В. П. Заиченко,
Б Г. Мещерякова. – 2 е изд., перераб. и доп. – М. : Педа
гогика Пресс, 1999. – 440 с.
Степанюк А. В. Формування цілісних знань школярів про
живу природу / А. В. Степанюк // Педагогіка і психологія. –
– №4. – С.50 57.
Яланська С. П. Методика забезпечення дидактичних умов
творчого розвитку старшокласників при вивченні курсу
біології / С. Яланська // Імідж сучасного педагога. – 2007. –
№ 9 10. – С. 124–127.
Яланська С. П. Організація самостійної та індивідуальної
роботи майбутніх учителів біології. Ідеї В. О. Сухом
линського // С. П. Яланська, В. В. Оніпко // Спадщина
видатних педагогів Полтавщини в міжнародному освітньому
просторі : Міжнар. наук. практ. конф., м. Полтави, 12 13
берез. 2009 р. – Полтава, 2009.
Яланська С. П. Особливості розвитку творчості майбутніх
учителів природничих дисциплін / С. П. Яланська, В. В. Оніп
ко // Вища освіта та Болонський процес : матеріали Міжнар.
наук. практ. конф., м. Полтава, 27 28 лист. 2008 р. –
Полтава, 2008. – С. 85–88.
Яланська С. П. Проектування самостійної діяльності
майбутніх учителів біології на створення корисних раціона
лізаторських пропозицій / С. П. Яланська // Біорізнома
ніття: теорія, практика та методичні аспекти вивчення в
загальноосвітній та вищій школі (присвячується 120 річчю
від дня народження М.І. Вавілова) : матеріали наук. практ.
конф. / ПДПУ імені В.Г. Короленка; Полт. обл. ін т
післядипломної пед. освіти імені М.В. Остроградського. –
Полтава, 2008. – С. 322–324.
Яланська С. П. Розвиток лідерських якостей майбутнього
учителя природничих дисциплін у педагогічному вищому
навчальному закладі / С. Яланська // Імідж сучасного
педагога. – 2007. – № 7 8. – С. 131–132.
Яланська С. П. Формування екологічної психології майбут
нього вчителя біології / С. П. Яланська // Навколишнє
середовище і здоров’я людини : матеріали Всеукр. наук.
практ. семінару, м. Полтава, 24 25 верес. 2008 р. / ПДПУ
ім. В. Г. Короленка. – Полтава, 2008 . – С. 145–148.
Downloads
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright
The Editorial Board has the full right to publish original scientific papers containing results of theoretical and experimental research works which are not currently subject to review for publication in other scientific editions. The Author shall transfer to the editorial board of the Collection the right to spread the electronic version of the paper, as well as the electronic version of the paper translated into English (for papers originally submitted in Ukrainian and Russian) by all kinds of electronic means (placement at the official website of the Collection, electronic databases, repositories etc).
The Author of an article reserves the right to use materials of the paper, without approval with the editorial board and the founders of this Collection: a) partially or fully, for educational purposes; b) for writing own dissertation papers; c) for preparation of abstracts, conference reports and presentations.
The Author of an article can place electronic copies of the paper (including the final electronic version downloaded from the official website of the Collection) at:
- personal web resources of all Authors (websites, webpages, blogs etc.);
- web resources of the institutions where the Authors are employed (including electronic institutional repositories);
- non-profit public access web resources (for example, arXiv.org).
But in all cases, it is obligatory to have a bibliographic reference to the paper, or a hyperlink to its electronic copy placed at the official website of this Collection.