Проблеми впровадження технології модульного навчання
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-8.%25pКлючові слова:
модуль, модульне проектування, соціально-культурний простір, кредитно-модульна система.Анотація
Здійснено теоретичний аналіз впровадження в процес навчання
кредитно модульної системи, порівняно особливості традиційних та
модульних форм навчання. Визначено провідні психологічні фактори
модульної технології, які детермінують успішність учіння студентів.
Проаналізовано способи проектування змісту навчальних модулів.
Oбґрунтовано структуру, правила та вимоги проектування навчального
модуля. Запропоновані рекомендації впровадження деяких активних методів
навчання для вдосконалення якості навчання та можливостей проектування
соціально культурного простору певної навчальної дисципліни, що оптимізує
не тільки професійне, а й особистісне зростання майбутніх фахівців.
Посилання
Алпатова О. Проектування змісту навчальних модулів //
Актуальні проблеми вищої професійної освіти України:
Матеріали наукво практичної конференції, 20 21 березня
р./За заг.ред. І.В.Лузік, О.М.Акмалдінової. – К.: НАУ,
– 98 с.
Атутов П.Р. Технология и современное образование //
Педагогика. – 1996. – № 2.
Ellis Arthur K. Perspektiv on Curriculum Reform: A Case Study
of Science for all Americans (SFAA)|| Symposium on Curricu
lum Reform in Education. – 19 21 May 1993.
Леднев В.С. Содержание образования: Учебное пособие. –
М., 1999. – 360 с.
Мистецтво життєтворчості особистості: Наук. метод.
посібник: У 2 ч. / Ред. рада: В.М.Доній, Г.М.Несен, Л.В.Со
хань та ін. – К.: ІЗМН, 1997. – Ч.2. – 936 с.
Гуманітарні технології: Конспект лекцій /За ред. В.В.Рі
зуна. – К., 1994. – 60 с.
Гуменюк О. Самотворення Я духовного за модульно розви
вального навчання // Рідна школа. – № 2. – 2002. – С. 16 22.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.